Youth of a nation
Fra : Patruljen

Dato : 28-09-06 20:49

Fra : Allan Riise

Dato : 28-09-06 20:54

Patruljen wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=grcaU3WNFS8&mode=related&search=

Dette er ikke et forum for opslag, da slet ikke når du ikke knytter
kommentarer på.

--
Allan Riise

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-09-06 22:45

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Dette er ikke et forum for opslag, da slet ikke når du ikke knytter
> kommentarer på.

Det er da godt nok - manden har sædvanligvis ikke noget fornuftigt at sige -
og nu har han så også selv erkendt det ..

FL

Fra : Konrad

Dato : 28-09-06 20:56

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=grcaU3WNFS8&mode=related&search=

Er det ikke at blive lidt rigeligt med alle disse youtube-links?

Fra : Holst

Dato : 28-09-06 21:37

Patruljen wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=grcaU3WNFS8&mode=related&search=

Dejlige unger.

Man kunne ønske, de ikke var klemt mellem to fløje, så de kunne få en
fredelig og dejlig barndom.

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-09-06 22:39

Patruljen wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=grcaU3WNFS8&mode=related&search=
>

> Best Regards Bruun.

Prøv at skrive noget selv i stedet for bare at blive ved med de fjollede
links.

Giv udtryk for en holdning.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-09-06 22:49

> Prøv at skrive noget selv i stedet for bare at blive ved med de fjollede
> links.
>
> Giv udtryk for en holdning.

Manden har indset at når han giver udtryk for en holdning - så dummer han
sig konstant. På den her måde kan han alligevel spamme gruppen - men uden at
føle sig helt så udsat. Som sagt er det jo de færreste der gider kommentere
på indholdet af de tandløse klip ,,

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-06 01:10

Konrad wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke at blive lidt rigeligt med alle disse youtube-links?

Nja. I har godt af, at få gentaget budskabet et par gange.

Regards Bruun

Fra : Konrad

Dato : 29-09-06 01:21

Konrad wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke at blive lidt rigeligt med alle disse youtube-links?

Nja. I har godt af, at få gentaget budskabet et par gange.
---

Hvilket budkab? Jeg beskæftiger mig ikke med links, jeg ikke har nogen
anelse om hvad indeholder, og som postes uden kommentarer i en nyhedsgruppe,
af en anonym person - tror de fleste har det på samme måde. Kan du så ikke
samle dem? Du morer dig måske med youtube lige for tiden, men nu har du
startet 9 tråde på under 2 dage - alle kun indeholdende et link til
youtube - ingen af dem har affødt mange andre kommentarer end dine egne. Det
er bare et godt råd.

Fra : Benny den niende

Dato : 02-10-06 19:13

Konrad wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nja. I har godt af, at få gentaget budskabet et par gange.
> ---
>
> Hvilket budkab? Jeg beskæftiger mig ikke med links,

sådan da......
du beskæftiger dig da med indlæggene

ka dutte bare springe dem over?

Fra : Konrad

Dato : 03-10-06 09:07

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> sådan da......
> du beskæftiger dig da med indlæggene
>
> ka dutte bare springe dem over?

Jo - men der kom 9 trådstarter kun med ét link, på under 2 dage. "Patruljen"
har en ide om, at det skulle være lykken for os andre at blive bekendt med
hans daglige gennemtrawling af youtube - det synes jeg ikke, og da han ikke
vil samle linkene, eller moderere mængden, endte han såmænd i killfiltret.
Så de bliver oversprunget nu

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-10-06 22:34

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke
> vil samle linkene, eller moderere mængden, endte han såmænd i killfiltret.

Der hører han nok også retteligt hjemme. ...

Han har nu været i mit virtuelle killfilter længe - ikke megen god debat fra
den kant ..

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-06 23:08

Holst wrote:

> Dejlige unger.
>
> Man kunne ønske, de ikke var klemt mellem to fløje, så de kunne få en
> fredelig og dejlig barndom.

Jep. Dejlige unger. Triste billeder, du.

Best Regards Bruun