Education in Jordan
Fra : Patruljen

Dato : 28-09-06 20:48

Fra : Allan Riise

Dato : 28-09-06 20:52

Patruljen wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=H0m7Ow56S3A&NR

Ja, det gør lærene jo ikke i Vesten, eller?

I USA sender man politiet ind og smider små børn i håndjern etc.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 28-09-06 21:19

On Thu, 28 Sep 2006 21:52:19 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Ja, det gør lærene jo ikke i Vesten, eller?
>
>I USA sender man politiet ind og smider små børn i håndjern etc.

skulle noget der foregår i USA være en undskyldning for en jordansk
lærers vold?

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Allan Riise

Dato : 28-09-06 21:27

@ wrote:

> skulle noget der foregår i USA være en undskyldning for en jordansk
> lærers vold?

Kender du udtrykket "At sætte i relief"?

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 28-09-06 21:40

On Thu, 28 Sep 2006 22:27:02 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Kender du udtrykket "At sætte i relief"?

skulle ovenstående være et forsøg på at bortlede folks opmærksomhed
fra lærervolden i en jordansk skole?

Fra : Konrad

Dato : 28-09-06 21:43

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> skulle ovenstående være et forsøg på at bortlede folks opmærksomhed
> fra lærervolden i en jordansk skole?

Hvad rager det dig? Du går jo ind for frihed - "jeg er da fløjtende ligeglad
med om en muhamedaner pålægger sig selv ytringsbegrænsning pga. f.eks.
religion", så hvad hulen interesserer forholdene i jordanske skoler egentlig
dig?

Fra : @

Dato : 28-09-06 22:03

On Thu, 28 Sep 2006 22:43:21 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvad rager det dig?

hvad rager det dig hvad der rager mig?

> [...]
>religion",

>så hvad hulen interesserer forholdene i jordanske skoler egentlig

du har en vis evne til at ramme ved siden af hver gang, har du taget
timer?

børnemishandling er børnemishandling og har intet med andet at gøre,

at du vil gå forbi uden at gribe ind overfor børnemishandling må du
selv rode med

Fra : Konrad

Dato : 28-09-06 23:45

> hvad rager det dig hvad der rager mig?

Det var retorisk. Du er jo ligeglad med, hvordan andre forvalter deres
frihed - bare de ikke vil påtvinge dig den. Det siger du i hvert fald selv.
Ingen jordanske skolelærere ønsker at påtvinge dig det, at slå på børn.

> du har en vis evne til at ramme ved siden af hver gang, har du taget
> timer?

Nu bliver jeg jo holdt i form dagligt. Det er næsten utroligt hvad follk
herinde kan "misforstå".

> børnemishandling er børnemishandling og har intet med andet at gøre,

Jo. Det har med frihed at gøre. Revselsesretten blev først afskaffet i 1997
af nogle onde venstresnoede muhamedanerlakajer, der kun er ude på at
afskaffe vores dyre frihed (som du antagelig vil kunne formulere det). Der
er altså ingen grund til at sidde og fryde sig iver mishandlingen - ingen
prøver at tvinge dig til det, og det er forbudt ved lov. Alligevel er det
åbenbart utroligt interessant.

> at du vil gå forbi uden at gribe ind overfor børnemishandling må du
> selv rode med

Jeg går ikke "forbi" noget som helst. I modsætning til dig, "patruljen" og
mange andre, sidder jeg ikke i døgndrift og opsøger bizarre videoklip,
historier og anekdoter, omhandlende ting og sager jeg ikke bryder mig om,
ikke kan gøre noget ved og ikke kan bruge i min hverdag til noget som helst.

Fra : Ed

Dato : 29-09-06 02:50

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Ja, det gør lærene jo ikke i Vesten, eller?
>
> I USA sender man politiet ind og smider små børn i håndjern etc.
>
> --
> Allan Riise

Gosh, I wish I understood Danish.

I watched the video. If a teacher tried that here in the USA he'd be fired.
As I'm sure he would in any other civilized country.

Fra : Holst

Dato : 28-09-06 21:32

Patruljen wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=H0m7Ow56S3A&NR

Tjah ... det er vel ikke meget mere end 30 års tid siden eller så, hvor
det var ligedan i den danske folkeskole.

Fra : Salah Jafar

Dato : 28-09-06 23:19

Instead of showing the education in Jordan, why don't you show the Murderous Jews killing children and unarmed civilains

http://www.youtube.com/watch?v=mOlzvhx9qOw&mode=related&search=

Fra : Jim E

Dato : 29-09-06 06:28

"Salah Jafar" <codeman128@yahoo.com> wrote in message
Instead of showing the education in Jordan, why don't you show the Murderous
Jews killing children and unarmed civilains

Truth hurts huh?
Seeing your own savages in action makes you want to change the subject as
usual.

Death to muzzies.

Jim E

Fra : Benny den niende

Dato : 02-10-06 19:10

Salah Jafar wrote:
> Instead of showing the education in Jordan, why don't you show the Murderous Jews killing children and unarmed civilains
>

> http://www.youtube.com/watch?v=mOlzvhx9qOw&mode=related&search=

its not at question about race og religion - its a question about
evilness....

Fra : Tim

Dato : 29-09-06 00:52

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> http://www.youtube.com/watch?v=H0m7Ow56S3A&NR

Der var en anden film derinde, der i slutningen viser en demonstrant med et
skilt, hvorpå der står:

"Behead those who say Islam is violent" ROTFL )

Tim

Fra : Konrad

Dato : 29-09-06 00:57

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> skilt, hvorpå der står:
>
> "Behead those who say Islam is violent" ROTFL )

Ja - det er sgu da tragikomisk. Det stammer i øvrigt fra en demonstration
under Muhammedskandalen. Men : Nu er alle vel klar over, at youtube er #1
site for videomanipulation mv?

Fra : Jim E

Dato : 29-09-06 06:29

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> under Muhammedskandalen. Men : Nu er alle vel klar over, at youtube er #1

Europeon coward.

Fra : Benny den niende

Dato : 02-10-06 19:15

Jim E wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Europeon coward.

klap i fæ - gå ud og puds dine støvler og gi din skrårem fedt eller pis
til greve

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-09-06 09:38

"Jim E" <YD656359@SEA.edu> wrote in news:4o3pa0Fc3f2sU1@individual.net: