Kærligt hjem søges!
Fra : Claus

Dato : 28-09-06 20:07

Efter at have stået på venteliste til en hvalp i lang lang tid, er det
endelig blevet vores tur, og på mandag kommer vores egen lille hvalp hjem!

Da vi ved hvor tidskrævende det er at have en hvalp, må vi desværre
snarest muligt skille os af med vores børn. Vi søger derfor et eller to
gode hjem, med tid og overskud til vores kære unger.

Beskrivelse af børnene:

En han - Tommy - raceren dansker af bedste nordsjællandsk afstamning,
lyst hår og blå øjne, 4 år gammel. Roligt temperament og bider ikke, men
har stadig problemer med at ramme toilettet.
Han har alle vaccinationer og er sund og rask. Mandler allerede fjernet,
så den nye ejer får ingen problemer med snotnæse og sygedage.
Tommy spiser hvad som helst og er så godt som renlig. Han kommer fint ud
af det med andre børn, løber ikke med sakse, og med lidt træning kan han
snart lære at læse.

En hun - Amalie - raceren dansker af bedste norsjællandsk afstamning,
rødt hår og grønne øjne, fregnet. 2 år gammel. Kan til tider være ret
stædig og temperamentsfuld. Kræver hyppige korrektioner, men kan også
være kærlig.
har alle vaccinationer og er sund og rask. Kan enes med både piger og
drenge, men kan ikke lide at dele sit legetøj med andre, og skal derfor
helst til et hjem uden andre børn. Hun lærer hurtigt og er p.t. i
slutfasen af sin renlighedstræning.

Dette er selvfølgelig en helt speciel situation, ellers ville vi aldrig
sælge disse to dejlige børn, men det er klart at vores nye hvalp må være
vores førsteprioritet fra nu af, og vi er bange for at børnene kunne
komme til at gøre den fortræd.
Det er med blødende hjerte at vi må skille os af med børnene, men hvis
vi ikke har fundet et nyt hjem til dem inden mandag, må vi desværre
sende dem på internat eller aflive dem. Vi håber derfor snarest muligt
at høre fra interesserede købere!

(sakset og frit oversat fra Dogster)

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-06 20:19

Claus <Claus_dueFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:
> [...]
> desværre
> sende dem på internat eller aflive dem. Vi håber derfor snarest
> muligt at høre fra interesserede købere!

ROFL

Det var godt nok dagens tolver. Faktisk den bedste jeg har hørt længe.
Humor når den er bedst.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 28-09-06 20:21

"Claus" <Claus_dueFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
KLIP
> [...]
> vi ikke har fundet et nyt hjem til dem inden mandag, må vi desværre
> sende dem på internat eller aflive dem. Vi håber derfor snarest muligt

LOL
Kender det godt, jeg skal også af med et par stykker, for de er lidt for
hårde ved hundene.

Jeannie
http://ckcs.dk/news.php

Fra : Claus

Dato : 28-09-06 20:26

Ja jeg syntes faktisk den er ret god især i disse tider vor det at have
hund er på mode....

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 28-09-06 20:53

> Ja jeg syntes faktisk den er ret god især i disse tider vor det at have
> hund er på mode....
--`
God?? den er hylene sjov, med en bagtanke af alvor..

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Leyna

Dato : 28-09-06 22:49

On Thu, 28 Sep 2006 21:07:03 +0200, Claus
> [...]

>snarest muligt skille os af med vores børn. Vi søger derfor et eller to
>gode hjem, med tid og overskud til vores kære unger.

Det er altså ikke et krav at de skal ud til samme hjem?
Jeg kunne måske være interesseret i hunnen, hvis hun ellers egner sig
til avl.
Hvad er prisen?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 28-09-06 23:38

> [...]
> på internat eller aflive dem. Vi håber derfor snarest muligt at høre fra

Køb og salg hører til i markedsgrupperne

--
Venlig hilsen
Pernille Højgaard

Kunsten er, at undgå
at virkeligheden forstyrrer dine drømme

Fra : Linda Vejlø

Dato : 29-09-06 19:48

Åh, det er lang tid siden jeg har grinet så meget - ja - mine
øjne er sgu helt våde.Tak for den:)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-06 13:39

> [...]
> vi ikke har fundet et nyt hjem til dem inden mandag, må vi desværre
> sende dem på internat eller aflive dem. Vi håber derfor snarest muligt

Fint nok, jeg snupper dem begge, hvis du leverer dem med halsbånd

M.V.H....Benny..
PS: Har selv kæder og kreaturbokse, samt fin græsning.

Fra : Claus

Dato : 29-09-06 23:00

Benny Mortensen skrev:
> [...]
>
> M.V.H....Benny..
> PS: Har selv kæder og kreaturbokse, samt fin græsning.

Ja nu skal vi jo bare have hvalpen og de er allerede lidt til overs så
hvis I kan hente dem i denne weekend får idem og et gyngestativ med i en
samlet pris!!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-10-06 13:38

"Claus" <Claus_dueFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Det kunne du sgu godt have sagt noget før, nu har jeg drukket for meget, til
at køre hestevognen ..

M.V.H....Benny..