DES 6000
Fra : Bo Simonsen

Dato : 28-09-06 17:12

Hej,

Jeg administere en DES-6000, hvor forwardingen af frames stopper på
specielle tidspunkter af døgnet (kl. 10,12,22 og 00), det sker i 5min og
så er forwardingen aktiv igen. Den crasher ikke decideret da jeg fint
kan se switch history o.l. fra før "crashet".

Nogen der har prøvet lignende med sådan en fætter?

--
Bo Simonsen | bo@geekworld.dk
Datamatiker, Stud.Scient | http://bo.geekworld.dk

"Computer Science is no more about computers than astronomy is about
telescopes."
--- Edsgar Dijkstra

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 30-09-06 16:02

Bo Simonsen wrote:
> [...]
> kan se switch history o.l. fra før "crashet".
>
> Nogen der har prøvet lignende med sådan en fætter?

Det har jeg aldrig set på vores.

Modtager du snmptraps fra den?

Noget spanning tree halløj,
der går galt på disse tidspunkter?

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08