Hank op i sentimentalitet vedr palæstinens~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-09-06 08:53

Hank op i sentimentalitet vedr palæstinensere

Danskere glemmer, at når stormagtspolitik er på spil, så holder var
svagt-er-smukt vanetænkning ikke.

USA-styret rider på en tiger og selvom Hillary og Bush partierne er
mere ens end V og S, så handler stabilitet om have krige kørende ,
næsten som 1942-52

At man fik gjort Israel til en stærk nation var for at have et alibi
til at blande sig i regionen og dens olierigdom.

Israel spiller rollen, som de er beordret, og er hævn-gale mod deres
muslimske naboer, og drab optrappes pga fejl på begge sider.

At jeg skriver "Vi elsker Israel" på mit hus, er ikke fordi jeg er
vild med øje-for-øje eskaleringen, men fordi islam-faren er så extrem,
også mod Danmark, at når nogen reagerer med andet end passiv
optimisme, så bør det roses og efterlignes.

At bygge mur er som at sætte trådnet op uden om tamhøns, der ellers
spises af ræve.

- vi bør gøre Middelhavet til EU's mur.