unoeuros post
Fra : Ole

Dato : 28-09-06 08:11

Hejsa NG
Hvad er jeres erfaringer med unoeuros postsystem?

Kommer der post til tiden?

Hilsen Ole

x-post til dk.edb.internet.udbydere, dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Fra : kim@temporaryinbox.c~

Dato : 28-09-06 11:49

Ole wrote:
> Hvad er jeres erfaringer med unoeuros postsystem?
>
> Kommer der post til tiden?

Jeg (muligvis modsat andres erfaring) har aldrig selv haft problemer
med at post er blevet forsinket.

Når man henter posten, er deres POP3 server den langsomste jeg
nogensinde har været ude for. Det har dog aldrig været noget større
problem IMHO.

Derimod kender jeg til mindst to mails jeg aldrig fik.
Om det var deres spam-filter der gav en falsk positiv ved jeg ikke, men
det var grunden til at jeg ikke længere er kunde hos dem.

Jeg ved ikke hvem der har det mest stabile mailhotel, men det er ikke
Unoeuro.