problemer med Boot op til at se USB hardd~
Fra : Carsten

Dato : 28-09-06 05:23

Hvordan kan det være at hvis man kører en boot med en cd/floppy med usb
understøttelse at man kun kan se nogle USB harddiske?
Har f.eks prøvet med 3 typer pc'er nu, og det er meget forskelligt hvilken
PC der kan se hvilken USB harddisk .

På forhånd tak

Carsten

Fra : Carsten

Dato : 28-09-06 05:26

"Carsten" <carsten@FJERN_DETTEmc-zinnegaz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> understøttelse at man kun kan se nogle USB harddiske?
> Har f.eks prøvet med 3 typer pc'er nu, og det er meget forskelligt hvilken

PS. Ville nemlig godt have en slags usb harddisk hvor alle mine ghosts
ligger på, så alle de typer maskiner vi har i firmaet kan køres op fra en
type harddisk. (det er jo lidt kedeligt at have 5 typer harddiske til 9
maskin typer)

Carsten

Fra : Allan F

Dato : 28-09-06 12:30

Du mangler nok driveren til usb-drevet. Kig i pakken, som usb-harddisken kom
i. Der ligger nok en CD med drivere, som du kan bruge.

Allan F

Fra : Carsten

Dato : 29-09-06 21:17

> Du mangler nok driveren til usb-drevet. Kig i pakken, som usb-harddisken
> kom i. Der ligger nok en CD med drivere, som du kan bruge.
>
> Allan F

Jamen den virker på nogle pc'er??

MVH Carsten