sådan stopper/klager man over ***jens*** o~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-09-06 00:29

http://www.news.astraweb.com/faq.html

All outgoing posts through our servers are anonymous. We only keep
logs for a 48 hour period to track down abuse cases.

dvs messg id skal være friske :

til selve klagen

emne linje : flooding complaint

sendes til de 3 adresser her :

news@astraweb.com , abuse@astraweb.com , newshelp@astraweb.com

i beskeden skal der stå :

regarding :
http://www.news.astraweb.com/aup.html
"
What is FLOODING? it is the act of filling a group(s),
with unwanted posts that are on, or off topic, pushing your point,
freedom of speech is important, but not to the point of damaging
any person, and or group to prove your point of view. If your posting
access is disabled, it will remain so indefinitely. No refunds will
be issued for this reason. No customer shall participate in pyramid
schemes"

http://www.news.astraweb.com/aup.html
IV. We have ZERO tolerance for Spammers or Flooders

a member of yours is flooding dk.fritid.dyr.hund -
whit off topick - flames & general harassment

see post :

underskriv dig selv - poster du med mulighed for kvitering for
modtagelse så sæt det på posten

det hele kan også udfyldes her :
http://www.news.astraweb.com/contact.html

vælg den nederste :
I have an abuse indsident report

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : jopa

Dato : 28-09-06 10:44

Bo M Mogensen skriblede bla:
> sendes til de 3 adresser her :
>
> news@astraweb.com , abuse@astraweb.com , newshelp@astraweb.com

news@astraweb.com er ikke gyldig og skal ikke med kun de 2 andre.
Men det bedste er at bruge deres kontaktformular den er beregnet til abuse,
og så kopier
de forskellige Message-ID ind i formularen.

Men om det nytter hmmm lad os se tiden an

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-09-06 11:53

On Thu, 28 Sep 2006 11:43:51 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Bo M Mogensen skriblede bla:

>news@astraweb.com er ikke gyldig og skal ikke med kun de 2 andre.

Ja det fandt jeg ud af - den har virket men det gør den ikke mere.

>Men det bedste er at bruge deres kontaktformular den er beregnet til abuse,
>og så kopier
>de forskellige Message-ID ind i formularen.

yep det er måden at gøre det på

så godt folk gå ind på den her link¨
http://www.news.astraweb.com/contact.html
vælg :
I do Not have an account
og du kommer ind på
http://www.news.astraweb.com/contact/contactn.html
skriv din email 2 gange
vælg et issu
tag den sidste den med abuse
under : Please enter your comment:
kopier og indsætter du :
> [...]

underskriv dig selv - poster du med mulighed for kvitering for
modtagelse så sæt det på posten

>Men om det nytter hmmm lad os se tiden an

jooeee det tager lidt tid men der er ingen tvil om at ***jens**** er i
konflikt med derres kunde vilkår uf astra tager nok mange chanser med
derres kunder - men de er ikke interesseret i at pisse den almindelige
nyhedes gruppe bruger af - Thi da hvis de bliver ved med det for længe
så lukker andre news service for dem som sunsite tdc og 1000 vis af
andre almindlige internet udbyders news løsning - det har de gjort før
og gør det gerne igen - specilt hvis der kommer spam igenem så lukker
de for lortet ret hurtigt - hvorfor der reelt kommer meget lidt spam
igenem.

hvorom alting er så er der ingen rigmelighed i at man tæppe bomber en
gruppe med sludder - som ***jens*** har gjort - at folk en gang i
mellem ryger i hovederne på hinanden sådan er det bare - men det andet
er reelt nyhedes gruppe sabotage og der mener jeg vi skal hjælpe
hianden ved at ryde op i sådan noget svineri -
og det gør man ved lige at sende en klage

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-06 12:38

Bo M Mogensen <chokmah999@hotmail.com> wrote:
> [...]
> hjælpe hianden ved at ryde op i sådan noget svineri -
> og det gør man ved lige at sende en klage

Det så da også ud til, at der var et par andre fyre der "hylede" godt
med i koret. Kan ikke lige huske hvem det var, for de "hygger" sig
også i mit filter.

Det er rart hvis der bliver gjort noget, så den slags måske bliver
stoppet for fremtiden, det læner sig jo ret kraftigt op ad
kriminalitet efterhånden.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-09-06 12:50

On Thu, 28 Sep 2006 13:37:41 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

HI Tove :)

>Det så da også ud til, at der var et par andre fyre der "hylede" godt
>med i koret.

Nahh det var bare ***jens*** der skrev under forskelige navne

> Kan ikke lige huske hvem det var, for de "hygger" sig
>også i mit filter.

ja det er en go løsning

>Det er rart hvis der bliver gjort noget

jamen Tove så send en klage efter det skeman jeg har sendt dig - jo
flere klager jo bedre - hvis du kommer på besøg ved en men internet
forbindelse så send den også fra hans og hendes jo flere klager jo
bedre

>, så den slags måske bliver
>stoppet for fremtiden,

Nahh helt forsvinder det aldrig ... men de hærger grupper på skift så
hvis der blver klaget nok nu så for hunde gruppen nok fred i lang tid
- men skirbenterne må selv hjælpe til med at klage hvis der skal ske
noget

> det læner sig jo ret kraftigt op ad
>kriminalitet efterhånden.

Hmm ja - at udgive sig for en anden - det er ikke helt efter bogen
specilt hvis det er et eksakt navn og evt med dennes email adresse og
ikke et alias - så er det dokument falsk og det kan gi fængsel

hvor om alting er Tove så send en klage efter min anvisning - er du
eller en anden i tvil om hvordan man gør så spørg mig eller Jopa

Fra : \"****- ja - ****\"

Dato : 28-09-06 18:15

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
>
> hvor om alting er Tove så send en klage efter min anvisning - er du
> eller en anden i tvil om hvordan man gør så spørg mig eller Jopa

PilleBo hvad så med dine NRE indlæg, er de også med i denne klage eller
hvad.
Det hjælper jo ikke at klage over noget du ikke kan bevise pillebo vel...

Vi kan vel lige tage nogle af dine som NRE med også ikke

PilleBo har ca 4-5 kontoer hos de forskellige betalingsserver så i kan selv
finde flere.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-09-06 23:25

On Thu, 28 Sep 2006 19:15:16 +0200, "\"****- ja - ****\""
<a*a**jens@fuglefjams.dk**a*aqqq> wrote:

copy paste den her og send den som de andre :

http://www.news.astraweb.com/contact/contactn.html

fakta er jo længer han bliver ved med at opretholde den adfærd jo
hurtiger går det med at få ham vippet af servicen - ikke nok med det ,
hvis han først er blevet smidt af en news services så er det
forholdsvis nemt at få ham smidt af en anden - ved at bevise adfærden
på google news - kort og godt som jeg har sagt før der er ingen af de
komicelle såvel som de almindelige news udbyder der er interesseret i
at derres kunder er til gene for de andre bruger.

Dato : 29-09-06 14:42

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> komicelle såvel som de almindelige news udbyder der er interesseret i
> at derres kunder er til gene for de andre bruger.

Ja du har jo selv været det igennem med dine indlæg som NRE.

Var jeg ikke i dit nogenlunde filter pillebo?