Hvad sker der lige med ham Bo M M
Fra : Kim Andersen

Dato : 27-09-06 21:30

Er han helt fra snøvsen i dag.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-09-06 21:33

On Wed, 27 Sep 2006 22:29:53 +0200, "Kim Andersen" <Ingen@mail> wrote:

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 21:39

Kim Andersen skriblede bla:
> Er han helt fra snøvsen i dag.

Tror faktisk ved nærmere forskning at det er en af Bo's venner der har
forvildet sig herind og udgiver sig for mig.
Sorry til Bo hvis jeg har beskyldt dig for det men har valgt at blokere
begge.

Disse newsservere har jeg puttet i mit killfilter
news.giganews.com
news.astraweb.com
så er jeg på den sikre side.

Regner med at idioten fortsætter men at i selv kan tyde hvem det kommer fra

Lad dette være en reminder til jer der skriver i nyhedsgrupperne
bemærk om der er nogen der krydsposter og hvis i vælger at svare så slet
alle andre grupper i jeres svar inden i afsender.
Ja det er sgu ærgeligt at fjolser uhindret kan rode sådan rundt

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-09-06 21:53

On Wed, 27 Sep 2006 22:38:40 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Kim Andersen skriblede bla:
>
>Tror faktisk ved nærmere forskning at det er en af Bo's venner der har
>forvildet sig herind og udgiver sig for mig.

altså det først man skal gøre er lige at kikke på indholdet er det
nonsens så er det ***jens****

2.) så kik lige på headers er det fra astraweb.com så er det
***jens***

Det er hvad det er - man går igenem livet og en gang i mellem er der
en savlene bums der efter 20 elefan øl vil dele sit depraverede tanke
sæt med en i toget og det er så ireterene i et kvarter ind til man
skifter sæde tager sin mp3 spiller på eller for fjolset til at holde
kæft - det sidst er ikke såda lige muligt men jeg vil godt se på det
men det tager lang tid og MANGE klager

>Sorry til Bo hvis jeg har beskyldt dig for det men har valgt at blokere
>begge.

det går nok

>Disse newsservere har jeg puttet i mit killfilter
>news.giganews.com
>news.astraweb.com
> så er jeg på den sikre side.

ja det skulle du være

>Regner med at idioten fortsætter men at i selv kan tyde hvem det kommer fra

ja og det er det man skal gøre og hvis man ikke foder rotten så
flytter han med tiden - der er trods alt en grænse for hvor længe det
er sjovt at svare sig selv imens man venter på Ejwind.

> [...]
>alle andre grupper i jeres svar inden i afsender.
>Ja det er sgu ærgeligt at fjolser uhindret kan rode sådan rundt

sådan har det altid været ... det er ireterene i starten men så lære
man at håndtere det ...