Den sociale arv ?
Fra : Patruljen

Dato : 27-09-06 21:20

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-09-06 21:26

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:1159388410.269623.18050@m7g2000cwm.googlegroups.com...

> http://youtube.com/watch?v=nadFX6T9N4s&mode=related&search

Glimrende eksempel på hjernevask. Mange muslimhadere herinde ville ønske at
de hjernevaskede lige så godt ..

/FL

Fra : JBH

Dato : 28-09-06 00:27

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Glimrende eksempel på hjernevask. Mange muslimhadere herinde ville ønske
at
> de hjernevaskede lige så godt ..

Ja, men det er jo bare et enkeltstående tilfælde. Ikke sandt ?

så der er ingen grund til bekymring.

/JBH

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-09-06 07:10

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in news:1159388410.269623.18050
@m7g2000cwm.googlegroups.com:

Det har jo intet med social arv at gøre. Det her er opdragelse eller
indoktrinering om du vil.

Vi opdrager jo ikke vores børn anderledes, dog sikkert knapt så radikalt.
Med det mener jeg at vi opdrager dem til at have nogenlunde de samme
synspunkter som vi selv. Dit indlæg havde været interessant (og relevant)
hvis det handlede om metoder.

Men det handler udelukkende om resultatet, og er derfor efter min mening
mere relevant i dk.politik.indvandring.

Fra : Patruljen

Dato : 28-09-06 12:43

Kent Oldhøj wrote:
> [...]
> hvis det handlede om metoder.
>
> Men det handler udelukkende om resultatet, og er derfor efter min mening

Det handler om, hvad du gør det til.
Jeg går ud fra. Du har bemærket spørgsmålstegnet ?
Selvfølgelig ved jeg hvad begrebet social arv betyder.
Men jeg havde svært ved at forudse. At din modus operandi er konkret
operationel.

Best Regards Bruun

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-09-06 14:12

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in news:1159443807.047289.314490
@e3g2000cwe.googlegroups.com:

> Det handler om, hvad du gør det til.

Fint nok. Jeg gør det hermed til off-topic for mig, i dk.familie.barn. Tak
for sludderen.

Fra : Patruljen

Dato : 28-09-06 14:17

Kent Oldhøj wrote:
> [...]
> hvis det handlede om metoder.
>
> Men det handler udelukkende om resultatet, og er derfor efter min mening

At du stirrer dig blind på headeren, må være et udtryk for dit eget
besvær.
Måske har du bemærket.Spørgsmålstegnet ?

Indlægget er, hvad du gør det til. Eller begrænser dig selv til at
opfatte.

Regards Bruun

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-09-06 14:32

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in news:1159449437.340478.191570
@i3g2000cwc.googlegroups.com:

> At du stirrer dig blind på headeren, må være et udtryk for dit eget
> besvær.

Åh, jeg havde overset et indhold? Hvor?

> Måske har du bemærket.Spørgsmålstegnet ?

Ja, det indikerede at du måske søgte et svar på om det link du postede var
social arv. Det svar fik du. Det var så ikke hvad du søgte. Må jeg anbefale
at du er lidt mere præcis en anden gang?

> Indlægget er, hvad du gør det til. Eller begrænser dig selv til at
> opfatte.

Nu var der intet indhold at opfatte udover headerens spørgsmål og et link.
Det besværliggører unægtelig tingene en del.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-06 13:20

Kent Oldhøj wrote:
> [...]
> @e3g2000cwe.googlegroups.com:

> Fint nok. Jeg gør det hermed til off-topic for mig, i dk.familie.barn. Tak

Er du ikke lidt selvmodsigende, Kent?
Du skrev tidligere, at diskussions - gruppen skriver, om hvad som er
relevat for børn?

Emner handler om børn, Kent. Er det glippet din bevidsthed?

Hvis du ingenting har fornuftigt at tilføje, så hold dig til det.

regards bruun