muuderkastningsfjolser
Fra : jopa

Dato : 27-09-06 19:02

Bemærk venligst at indlægget vedr kondom problemer formentlig er skrevet af
et af fjolserne der er begyndt at hærge denne gruppe.
Man har så brugt en af mine headere så det ser ud til at jeg har postet det
tåbelige indlæg.
Regner med at de faste i denne gruppe kan sortere skidt fra kanel.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 19:06

> [...]
> postet det tåbelige indlæg.
> Regner med at de faste i denne gruppe kan sortere skidt fra kanel.

Det opdagede jeg ret hurtigt, det er ikke intelligensen der trykker dem.
Fandens at Bo skulle trække sine kammersjukker med over i vores gruppe.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 19:13

pwh skriblede bla:

> Det opdagede jeg ret hurtigt, det er ikke intelligensen der trykker
> dem. Fandens at Bo skulle trække sine kammersjukker med over i vores
> gruppe.
Det er Bo der skriver i mit navn.
Her er beviset:

Sådan er min ID:
Bemærk jeg bruger sunsite til at tilgå nyhedsgrupperne
Han bruger astraweb.

Nå han kan være glad for at jeg ikke gider gøre noget ved det, og ikke pt
lige gider tage til København

Husk når i svarer dem så bemærk at de krydsposter. Derfor ignorer dem
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 19:41

jopa skriblede bla:
> pwh skriblede bla:

> Det er Bo der skriver i mit navn.

Glemte lige en ting.
Bemærk han skriver "jopa" med stort hvilket jeg ikke gør.
Nå men jeg får nok fat i ham
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : JBH

Dato : 27-09-06 19:50

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> jopa skriblede bla:

> Glemte lige en ting.
> Bemærk han skriver "jopa" med stort hvilket jeg ikke gør.
> Nå men jeg får nok fat i ham

Selvtægt ?

/JBH

Fra : Jopa

Dato : 27-09-06 19:57

jopa wrote:
> [...]
> ikke pt lige gider tage til København
>
> Husk når i svarer dem så bemærk at de krydsposter. Derfor ignorer dem

Ja nu krydsposter jeg godt nok, men det er kun så i kan se det.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-09-06 21:23

On Wed, 27 Sep 2006 20:56:41 +0200, "Jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

Mht til de indlæg der kommer fra ***jens*** så kan man se at han
poster dem ved at kikke på headers eksempel :

>From: "Jopa" <spam@nøøø.invalid>
>Newsgroups: dk.fritid.dyr.hund,dk.snak.mudderkastning
>Subject: Re: muuderkastningsfjolser
>Date: Wed, 27 Sep 2006 20:56:41 +0200

altså astraweb.com

nu bruger de fleste i gruppen sikkert oe som news reader - der kan man
se det ved at markere indlæget trygge filer vælg egenskaber tryg evt
medelses kilde.

Hvad kan man så gøre ved det ?
Som tommelfingere regl
1.) ignorer det og kill filter det som indlægen kommer til ***jens***
er ikke den skabeste kniv i skuffen - men han har dog fattet at der
ikke er andre ind Ejwind der svare ham - med mindre han skifter e-mail
adresse og alias en gang i timen - han lever for at der er nogen der
gider svare ham ...så hvis man vil have disse post til at blive i
gruppen så er det bare at svare ....

2.) man kan klage i astraweb.com da flooating strider imod derres
egene kunde vilkår .... men det tager en krig og det kræver at man kan
finde ud af at finde en messg id og fomulere sit budskab på engelsk -
man kan godt skrive det samme hver gang - jeg gider ikke rode med det
nu - men jeg kan godt lave en manual for hvordan man klager.

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Kim Andersen

Dato : 27-09-06 21:50

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> man kan godt skrive det samme hver gang - jeg gider ikke rode med det
> nu - men jeg kan godt lave en manual for hvordan man klager.

Ja kan du det Bo.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-09-06 19:15

> Det opdagede jeg ret hurtigt, det er ikke intelligensen der trykker dem.
> Fandens at Bo skulle trække sine kammersjukker med over i vores gruppe.
>
> /Jens
>----------

arhjj..nu var det lige så sjovt at være i troen..GGGGG...

ps. det hedder "kamel" ikke "kanel"
mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 19:38

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> arhjj..nu var det lige så sjovt at være i troen..GGGGG...

Syntes også det er helt fint at lave lidt fis men det stunt Bo laver er jo
kriminelt.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 20:08

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> arhjj..nu var det lige så sjovt at være i troen..GGGGG...
>
> ps. det hedder "kamel" ikke "kanel"
> mvh. marie
> www.photopassion.dk

Du skal ikke tro.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-09-06 20:28

> Du skal ikke tro.
>
>--

det er sandt, men ofte er det sjovest at tro!

Jeg synes at det er ved at udvikle sig til noget ret ubehageligt.

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 20:41

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:
> Jeg synes at det er ved at udvikle sig til noget ret ubehageligt.

Sådan er det når en syg person føler sig angrebet.
Som sagt indlæg skrevet fra
tilhører Bo M Mogensen.

Det vil stoppe

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 20:53

jopa wrote:
> Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:
>>

> Sådan er det når en syg person føler sig angrebet.
> Som sagt indlæg skrevet fra
> tilhører Bo M Mogensen.
>
> Det vil stoppe

Ja det kan du være helt sikker på

Hvorfor ringer du ikke når jeg har givet dig det nummer.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-09-06 21:37

On Wed, 27 Sep 2006 21:40:46 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>tilhører Bo M Mogensen.

tag dig sammen jeg bruger giga ...jeg har nok være på kolisions kurs
med den og den anden fra tid til anden - men sådan noget pladder har
jeg aldrig skrevet.

>Det vil stoppe

Nå hvordan vil det - det ?

Fra : Kim Andersen

Dato : 27-09-06 21:54

Bo M Mogensen wrote:

> tag dig sammen jeg bruger giga ...jeg har nok være på kolisions kurs
> med den og den anden fra tid til anden - men sådan noget pladder har
> jeg aldrig skrevet.

> Nå hvordan vil det - det ?

Er det den samme udbyder du bruger når du er NRE.

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 20:43

> [...]
>
> det er sandt, men ofte er det sjovest at tro!
>
> Jeg synes at det er ved at udvikle sig til noget ret ubehageligt.

Er det en gyser?
Så skal du bare se når jeg er på piller.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-09-06 21:39

On Wed, 27 Sep 2006 21:28:14 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg synes at det er ved at udvikle sig til noget ret ubehageligt.

HI Maria ...
så lad for guds skyld være med at svare på det - se på indlæget hvis
du er i tvil er det noget sludder så ignorer det og slå kill filter på

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 19:39

pwh wrote:

> Det opdagede jeg ret hurtigt, det er ikke intelligensen der trykker
> dem. Fandens at Bo skulle trække sine kammersjukker med over i vores
> gruppe.
> /Jens

Det er vel på grund af alle de piller han æder.

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-10-06 09:23

"Ja ja ha ha ha ha ha ha ha" <ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha> skrev
i en meddelelse news:451ac53a$0$1816$c3e8da3@news.astraweb.com...

> [...]

nabolaget???????????ja ha ha ha ha ha ha ha" <ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha> Har du prøvet, at stikke begge tomler op i røven og køre en tur
[...]
køre en tur rundt i nabolaget???????????ja ha ha ha ha ha ha ha" <Har du
prøvet, at stikke begge tomler op i røven og køre en tur rundt i
nabolaget???????????ja ha ha ha ha ha ha haHar du prøvet, at stikke begge
tomler op i røven og køre en tur rundt i nabolaget???????????ja ha ha ha ha
ha ha ha" <ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha>" <ha ha ha ha ha ha ha ha
[...]
<ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha> ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha Har
du prøvet, at stikke begge tomler op i røven og køre en tur rundt i
nabolaget???????????ja ha ha ha ha ha ha ha" <ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha>ha>ha>ha>ha>

Fra : Jens

Dato : 02-10-06 15:13

Steen Johansen wrote:
> [...]
> at stikke begge tomler op i røven og køre en tur rundt i
> nabolaget???????????ja ha ha ha ha ha ha ha" <ha ha ha ha ha ha ha ha

har DU???

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-09-06 21:30

On Wed, 27 Sep 2006 20:06:29 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Fandens at Bo skulle trække sine kammersjukker med over i vores gruppe

jamen ***jens*** følger de grupper jeg skriver og tager dem der fra -
han evner ikke så meget - men det kan han altså nogen gange finde ud
af uagtet dette så har den slags skribenter været på usnet siden det
blev offentligt - førhænd var det svensker krigen og nu er det så det
her ....sådan er det bare ........***jens*** må da også krype til at
svare sig selv under forskelige alias da der ikke er andre der gider
det og det er der som regl ikke på nær Ejwind og sådan kravler han
rundt fra gruppe til gruppe og forsager en del forvirng ind til folk
lige lære at håndtere det og det er ikke svære ind at lade være med at
læse en reklame i en avis.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 22:01

> [...]
> postet det tåbelige indlæg.
> Regner med at de faste i denne gruppe kan sortere skidt fra kanel.

Hej John.

Jeg tror, at du gør Bo uret.

Det er ikke ham der har skrevet de indlæg. Godt nok staver Bo ikke
helt korrekt, men det sidste indlæg han formodes at have skrevet, er
så forvansket at man kan se det er gjort med vilje. De par gange jeg
har kommunikeret med Bo om forskellige ting, har han svaret mig
høfligt og korrekt, så jeg synes lige at jeg vil forsvare ham lidt.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 22:05

Tove Krieger skriblede bla:

> [...]
> har kommunikeret med Bo om forskellige ting, har han svaret mig
> høfligt og korrekt, så jeg synes lige at jeg vil forsvare ham lidt.

Hej Tove.
Du har sikkert ret.
Nu ser jeg formentlig ikke flere af disse indlæg så Bo har min uforbeholdne
undskyldning hvis det ikke er ham.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 22:12

> [...]
> Nu ser jeg formentlig ikke flere af disse indlæg så Bo har min
> uforbeholdne undskyldning hvis det ikke er ham.

Du bliver da hos os i gruppen, ikke ?

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : jopa

Dato : 27-09-06 22:15

Tove Krieger skriblede bla:

> Du bliver da hos os i gruppen, ikke ?

Jo da jeg har blot meget mod min vilje puttet
news.giganews.com
news.astraweb.com
i mit kill filter så jeg ser ikke indlæg derfra
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 22:26

> [...]
> news.giganews.com
> news.astraweb.com
> i mit kill filter så jeg ser ikke indlæg derfra

Pyh-ha ! Jeg blev ellers lidt nervøs, men jeg kan da godt se
problemet - pokkers osse' at sådan noget sker. Vi vil da ikke undvære
Milo's far.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-09-06 22:46

On Wed, 27 Sep 2006 23:04:48 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

> [...]
>Du har sikkert ret.
>Nu ser jeg formentlig ikke flere af disse indlæg så Bo har min uforbeholdne

jamen det er det så ikke - well kan jeg en gang i mellem være grov en
sjælden gang - men der er forskel på at være dum og grov -
****jens**** kan ikke selv gøre for det - han har nok ikke helt fået
den kontakt som der skal til for at et spædbarn kan blive et harmonisk
individ ....og nu lever han så det forkvaklede sind der er kommet ud
af det i div nyhedes grupper
helt oprigtigt så tror jeg ikke ****jens**** kender til andre måde at
opføre sig på så en ting er at løbe ind nogen træls indlæg men tænk
sig så hvilket helved det må være at skulle leve med sligt et
sind ?!!!

Fra : Leyna

Dato : 28-09-06 00:15

On Wed, 27 Sep 2006 20:02:01 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

> [...]
>tåbelige indlæg.
>Regner med at de faste i denne gruppe kan sortere skidt fra kanel.

hehe... Jeg undrede mig godt nok over at din stavning var blevet så
ringe!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 28-09-06 08:28

jopa wrote:

> Jo da jeg har blot meget mod min vilje puttet
> news.giganews.com
> news.astraweb.com
> i mit kill filter så jeg ser ikke indlæg derfra

Milo ligger bag gitter og gnasker på dem. Så er alt godt igen.

Hilsen Kim