SPL - DirectoryIterator
Fra : Johannes Skov Frands~

Dato : 27-09-06 15:49

Jeg er begyndt at bruge SPL i min programmering og kastede mig i den
forbindelse over DirectoryIterator som det første.

Den fungere fremragende med en enkelt lille hage:

while($it->valid())
{
$it->current();
$it->next();
}

lister fint alt i mappen men ikke i den ønskede rækkefølge.

Mapper og filer blandes lystigt og kommer ikke engang i alfabetisk
rækkefølge.

Er der en smart måde at få filerne listet efter type eller navn inden
man henter dem ud eller skal man selv håndtere det?

MVH

Joe

Fra : Martin

Dato : 27-09-06 16:01

Johannes Skov Frandsen wrote:
> [...]
>
> Er der en smart måde at få filerne listet efter type eller navn inden
> man henter dem ud eller skal man selv håndtere det?

Prøv denne
<http://www.php.net/~helly/php/ext/spl/classDirectoryTreeIterator.html>