Hmm Bon på Win xp pro
Fra : No Xp

Dato : 27-09-06 15:03

Hej
Et lidt undeligt spørgsmål
Men er her en der kan maile mig en faktura eller en kassebon på en Win Xp
Pro SP2 Full Ver
Helst fra før 01 02 2006
Min org Cd er gået tabt da jeg havde min pc til rep og de vil ikke erstatte
cdén uden jeg har kviteringen
Men det har jeg deværre ikke mere.
Jeg kan evt sende produktnøglen da her ikke er tale om en piratkopi
Håber meget en kan hjælpe mig

Mvh Michael mcomdk@hotmail.com

Fra : Ricko.

Dato : 27-09-06 15:29

"No Xp" <abc@def.gf> skrev i en meddelelse
> Hej
> Et lidt undeligt spørgsmål
> Men er her en der kan maile mig en faktura eller en kassebon på en Win Xp
> Pro SP2 Full Ver

Bare for at være nyse. hvor har du købt den cd henne . (FULL Ver)
send et link til foretningen , for den vil jeg da gerne se .

Fra : Ricko.

Dato : 27-09-06 15:34

Fra : JK

Dato : 27-09-06 15:14

On Wed, 27 Sep 2006 16:03:24 +0200, "No Xp" <abc@def.gf> wrote:

> [...]
>cdén uden jeg har kviteringen
>Men det har jeg deværre ikke mere.
>Jeg kan evt sende produktnøglen da her ikke er tale om en piratkopi

Aflæs dit serienr med aida32 (downloades). Se software licenses. Skriv
det ned.

Lån så en andens CD (evt. kopi) og brug dit eget serienr.

mvh

John

Fra : Dolph@erherikke.com

Dato : 05-10-06 02:37

Skidesmart ...

Send mig ogsaa gerne alle jeres BETALTE fakturaer for diverse vare gerne
under 3 mdr. gamle saa kan jeg traekke det fra hos told og skat naeste gang
momsindberetningen er :D