Forum
Fra : lars pedersen

Dato : 27-09-06 13:36

Hejsa

jeg er ved at lave en website, og der skal jeg have en slags
forum på.
det skal virke på denne måde: at jeg har valgt et par faste emne,
eks. "Alt om schaeferhunde"
eks. "dagligdagen"
og folk skulle så kunne stille et spørgsmål i den et af emnerne
og andre har så mulighed for at svare.

kan det lade sig gøre, og i så fald er der et sted man kan hente
html koden.

på forhånd tak..
ps. skal lige siges at jeg er meget grøn inden for dette.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 27-09-06 14:23

lars pedersen skrev:

> Hejsa
>
> jeg er ved at lave en website, og der skal jeg have en slags
> forum på.

du kan hente forums på nettet i (næsten) alle designs...., her er
f.ex. et ret elegant http://www.forumup.net/new_forum.php
--
thomas
en smuk sang http://www.dansk-oss.com/malaga/sola.wmv