S.GL-KAFFEMØLLER
Fra : Johnny

Dato : 27-09-06 10:17

Gammel kaffemøller sælges med 1 til 2 tragter fra år ca. 1910, møllerne er
fra A.Jørgensen.
Kaffemøllerne er gjordt istand med nye knive og lejer, møllerne er fuldt
funktionsklar.
Møllerne har være skilt af og er returret fuldstændig fra top til bund.
Billeder kan sendes hvis det har interesse.
johnny@gvdnet.dk

Fra : Kim

Dato : 27-09-06 13:23

On Wed, 27 Sep 2006 11:17:03 +0200, "Johnny" <Fedtsing@home2.gvdnet.dk>
wrote:

>Gammel kaffemøller sælges med 1 til 2 tragter fra år ca. 1910, møllerne er
>fra A.Jørgensen.

Du har d. 14. marts sendt en lign. annonce i denne gruppe ( dk.erhverv )
og er blevet gjort opmærksom på at dine indlæg ikke hører hjemme i den
gruppe, men det vil du åbenbart skide på.

Klage er afsendt til : abuse@jay.net

Læs også gerne : http://www.usenet.dk/netikette/larm.html

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Johnny

Dato : 27-09-06 14:45

Jeg undskylder mange gange, kan det lade sig gøre at fjerne den igen,
hilsen johnny

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-09-06 14:53

Johnny wrote:
> Jeg undskylder mange gange, kan det lade sig gøre at fjerne den igen,

Kun hvis vi genstarter hele internettet.

JonB

Fra : S.Sørensen

Dato : 27-09-06 15:11

"Jon Bendtsen" <noone@example.com> skrev i en meddelelse

> Kun hvis vi genstarter hele internettet.

Kan du ikke lige gøre det, Jon? Jeg har lidt travlt :)

> JonB

Hilsen
Sørensen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Jens U. K.

Dato : 28-09-06 09:15

"Johnny" <Feldtsing@home2.gvdnet.dk> wrote in message
> Jeg undskylder mange gange, kan det lade sig gøre at fjerne den igen,
> hilsen johnny

Man kan typisk sende en "cancel message" fra det nyhedsgruppe-program man
bruger. I Outlook Express kan jeg gøre det ved i nyhedsgruppen at markere
den meddelelse jeg er "ejer" af og derefter vælge "cancel message" under
message-menuen.
Man skal dog være opmærksom på at en nyhed man sender ud hurtigt bliver
replikeret videre til andre news-servere, så jo hurtigere man sender en
"cancel message" jo færre steder når meddelelsen at blive replikeret hen.
Jeg vil ikke udelukke at "cancel message" også replikeres videre til andre
newsservere, men jeg ved det ikke.

/Jens Ulrik