Dansk bag-belyst keyboard
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 26-09-06 11:39

Hej gruppe

Findes ovenstående? Og hvor kan de købes i DK?
Jeg har søgt på EDBPriser men synes ikke jeg rigtig kan finde nogen.

Jeg ved MS lige har lavet deres Wireless Entertaiment Desktop 8000
http://www.microsoft.com/hardware/ultimatekeyboard/default.mspx
men det er ikke lykkedes mig at finde det på dansk.

Endvidere har Saitek vist også lavet nogen, men heller ikke dem har jeg
kunnet finde på dansk.
Hvordan er kvaliteten på Saitek i øvrigt?

--
Mvh / Best regards
Jesper Lauridsen

Fra : Per Hansen

Dato : 26-09-06 11:58

Jesper Lauridsen wrote this

> [...]
> kunnet finde på dansk.
> Hvordan er kvaliteten på Saitek i øvrigt?

Zitech har keyboards der er baggrundsbelyst på Dansk, min mor har sådan et,
men hvordan kvaliteten er på det ved jeg ikke selv, min mor har ihvertfald
ikke brokket sig over det endu
Butikken hun har købt hendes i er den som ligger i Rosengaardcentret i
Odense, så mon ikke nogle af de andre butikker rundt i landet også har
dem på Dansk ? Det er ikke just alt at butikkerne har at man kan hitte
i deres online shop.

--
Per Hansen.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 26-09-06 12:24

"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Odense, så mon ikke nogle af de andre butikker rundt i landet også har
> dem på Dansk ? Det er ikke just alt at butikkerne har at man kan hitte

Hej Per

Tak for svaret
Du kan vel ikke huske, hvad det er for et mærke/producent, for jeg synes
ikke jeg kan finde det på Zitech's onlineshop.

Fra : Per Hansen

Dato : 27-09-06 12:44

> [...]

> Du kan vel ikke huske, hvad det er for et mærke/producent, for jeg
> synes ikke jeg kan finde det på Zitech's onlineshop.

Keyboardet hedder: Zitech 6300CL
Findes ikke i deres onlineshop.

--
Per Hansen.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-09-06 12:44

"Jesper Lauridsen" <honkyhonk@lynhurtig.dk> crashed Echelon writing

> Findes ovenstående? Og hvor kan de købes i DK?
> Jeg har søgt på EDBPriser men synes ikke jeg rigtig kan finde nogen.

Og når det engang kommer
http://www.artlebedev.com/everything/optimus/

--
Bjarke Andersen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-09-06 22:39

Bjarke Andersen wrote:

> Og når det engang kommer
> http://www.artlebedev.com/everything/optimus/

Ja tak! Det er bare *så* blæret og stilrent, at det næsten gør ondt. Det
kommer til at se godt ud på mit skrivebord (engang).

Søren

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-10-06 19:54

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> crashed Echelon
writing news:451aef6d$0$20268$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Ja tak! Det er bare *så* blæret og stilrent, at det næsten gør ondt. Det
> kommer til at se godt ud på mit skrivebord (engang).

Well review af 3 tast tastaturet skuffede faktisk lidt. Der er stadig lidt
som der skal arbejdes med.

--
Bjarke Andersen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-10-06 22:30

Bjarke Andersen wrote:

> Well review af 3 tast tastaturet skuffede faktisk lidt. Der er stadig
> lidt som der skal arbejdes med.

Har du et link til det review? Det kunne jeg da godt tænke mig at læse...

Søren

Fra : Anders Majland

Dato : 02-10-06 12:01
Fra : Knud S.

Dato : 27-09-06 20:26

"Jesper Lauridsen" <honkyhonk@lynhurtig.dk> skrev i en meddelelse news:ym7Sg.29$YQ3.23@news.get2net.dk...
> Hej gruppe
>
> Findes ovenstående? Og hvor kan de købes i DK?

ALDI har da solgt sådanne - det var kun taster der var lys i.
I øvrigt mener jeg da der findes en del af den typer også
på dansk.

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-09-06 20:44

Jesper Lauridsen <honkyhonk@lynhurtig.dk> wrote:

> Endvidere har Saitek vist også lavet nogen, men heller ikke dem har
> jeg kunnet finde på dansk.
> Hvordan er kvaliteten på Saitek i øvrigt?

Kvaliteten hos Zitech plejer at være i top. Har handlet der en del for
nogle år siden.

Er det måske et keyboard som dette du efterlyser ? Der er bagbelyste
taster.

http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=159660

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Stig Mogensen

Dato : 02-10-06 20:09

Jesper Lauridsen wrote:

> [...]
> kunnet finde på dansk.
> Hvordan er kvaliteten på Saitek i øvrigt?

Kig også på www.shg.dk - hardware->tastaturer->backlighted

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*