IE-problemer med accesskey + selection
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-09-06 14:37

Hej gruppe. Jeg har rodet lidt med nogle formatknapper til et
redigeringsfelt og har nu en løsning der virker fint i IE, FF og
Opera på windows (ikke testet på Mac).

Der er dog én ting der driller - jeg anvender accesskeys for at
gøre det let at kalde funktionerne, men hvis jeg kalder en funktion
via accesskey i IE, mister jeg informationerne om hvad der er
markeret i tekstboksen. Det virker fint i de andre browsere, og det
virker også fint i IE hvis man klikker på knappen eller nøjes med
at anvende accesskey når der ikke er markeret noget - men det ville
være rart hvis det også virkede med accesskey + markering i IE.

Jeg har lagt et eksempel op her:
<http://gyros.dk/usenet/js/editor.html>

Er der nogen der kan få det til at fungere 100% i IE?
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen