SKAT har lukket og slukket.
Fra : BJ

Dato : 25-09-06 14:05

SKAT har tilsyneladende glemt at betale en regning:

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3979738/

ROTFL .. hvad mon det koster i rykkergebyr osv. osv....?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Holst

Dato : 25-09-06 14:22

BJ wrote:

> SKAT har tilsyneladende glemt at betale en regning:
>
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3979738/
>
> ROTFL .. hvad mon det koster i rykkergebyr osv. osv....?

Det er der regler for. Første rykker må højst koste 100 kr. og så
videre. Men der kan naturligvis være nogle genåbningsgebyrer og
lignende, som jeg er sikker på, du kan finde oplyst på
http://www.dk-hostmaster.dk

Fra : BJ

Dato : 25-09-06 14:24

"Holst" <newsjul06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er der regler for. Første rykker må højst koste 100 kr. og så videre.
> Men der kan naturligvis være nogle genåbningsgebyrer og lignende, som jeg
> er sikker på, du kan finde oplyst på http://www.dk-hostmaster.dk

Hvad mon omkostningerne er for at finde årsagen og evt. få pålagt "skylden"
til alle andre end SKAT.

10 - 20 - 50 eller sågar 100 mande/kvindetimer.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Holst

Dato : 25-09-06 14:36

BJ wrote:

> Hvad mon omkostningerne er for at finde årsagen og evt. få pålagt "skylden"
> til alle andre end SKAT.
>
> 10 - 20 - 50 eller sågar 100 mande/kvindetimer.?

Aner det ikke. Det interesserer mig heller ikke.

Fra : BJ

Dato : 25-09-06 18:27

KLIP

> Aner det ikke. Det interesserer mig heller ikke.

Det undrer mig ikke trods det faktum, vi er i den gruppe, der skal tjene
penge for at overleve.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Allan Soerensen

Dato : 25-09-06 14:51

> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3979738/

Fra ovenstående link

<SNIP>
Skat.dk er i øjeblikket tilgængelig, men deaktiveret hos DK Hostmaster. Det
betyder, at andre interesserede kan købe adressen, hvis ikke den nuværende
ejermand har betalt for domænet inden 14 dage
</SNIP>

Sættes domænet ikke først i karantæne i 3 mdr. før andre ville kunne
registrere det?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 25-09-06 15:04

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Sættes domænet ikke først i karantæne i 3 mdr. før andre ville kunne
> registrere det?

Jeg er både OT og sover.
Jeg trode jeg var i dk.edb.internet.udbydere.webhotel, så se venligst bort
fra mit OT-spørgsmål her

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-06 18:33

> [...]
>
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3979738/
>
> ROTFL .. hvad mon det koster i rykkergebyr osv. osv....?

Så kan de selv lære det

Jeps jeg har fået en del rykkere derfra pga glemsomhed.

Mvh Allan

Fra : BJ

Dato : 25-09-06 18:35

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så kan de selv lære det
>
> Jeps jeg har fået en del rykkere derfra pga glemsomhed.

Ups .. de er vist en del dyrere end 100 kr.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-06 19:44

> "Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Ups .. de er vist en del dyrere end 100 kr.

> [...]

Ja desværrer Men så kan de lærrer det, som jeg gjorde, på den hårde måde
Mvh Allan

Fra : BJ

Dato : 25-09-06 20:40

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja desværrer Men så kan de lærrer det, som jeg gjorde, på den hårde
> måde

Jeg tror ikke staten lærer noget, der har jo adgang til ubegrænsede midler,
men måske de ansatte, der prøver at sabotere arbejdet på deres arbejdsplads,
vil lære noget, hvis de ikke blot bliver fyret men regulært fyret på gråt
papir.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Karsten7870

Dato : 25-09-06 21:54

BJ wrote:
gråt papir.

> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

Eksisterer det stadigt? Jeg har da vist ikke set siden man brugte det til
tegnepapir i underskolen eller til at dække det øverste lag bajere i
ølkasser à 50 stk.
Karsten H. Jensen

Stadig med hang til det analoge - lidt endnu

Fra : BJ

Dato : 25-09-06 22:39

"Karsten7870" <bito@karby.dk> skrev i en meddelelse
KLIP

> Eksisterer det stadigt?

Ork ja.

> Jeg har da vist ikke set siden man brugte det til tegnepapir i underskolen
> eller til at dække det øverste lag bajere i ølkasser à 50 stk.

LOL

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-06 14:58

> [...]
> midler, men måske de ansatte, der prøver at sabotere arbejdet på deres
> arbejdsplads, vil lære noget, hvis de ikke blot bliver fyret men regulært

Hvis der bliver fyret folk, håber jeg da ikke at det er i min lokale told og
skatte afdeling.
De er så venlige når de ringer, Og hjælpsomme når jeg ringer med et problem.
Og det er vist helt iorden, at jeg får dummebøder, når jeg glemmer et eller
andet.

Mvh Allan

Fra : Kolle

Dato : 26-09-06 12:15

>Ja desværrer Men så kan de lærrer det, som jeg gjorde, på den hårde måde
Mvh Allan

De er da ligeglade, de betaler jo med dine penge

mvh
MK

Fra : BJ

Dato : 26-09-06 12:16

"Kolle" <rags@respawn.dk_nospam> skrev i en meddelelse

KLIP

> De er da ligeglade, de betaler jo med dine penge

Det jo derfor det offentlige giver sig selv bøder...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~