HP w5080 desktop
Fra : Jan Andersen

Dato : 25-09-06 08:08

Hejsa.

Ved ikke lige om det er den rigtige gruppe, men prøver da

Har en sådan maskine, som jeg gerne vil opgradere til en XP pro, men hvor
får man fat i diverse drivere til denne, jeg tænker på keyboard og mus, og
ikke mindst SATA og lyd. Har trævlet hp´s hjemmeside igennem, og kan finde
noget der måske kunne bruges til keyboard og mus, men ikke til resten.
Motherboardet er et Puffer2 (ASUS PTGD1-LA)

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=dk&dlc=en&product=467757&os=228&lang=en&docname=c00300023

med et intel 915 chipsæt på. Desværre kan man ikke finde noget om det på
asus hjemmeside.

Nogen der har gode ideer til at finde driverne ?

Med venlig hilsen

Jan

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 25-09-06 09:04

"Jan Andersen" <jea@XFJERNXvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> asus hjemmeside.
>
> Nogen der har gode ideer til at finde driverne ?

Hvad med denne side:?
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?lc=en&cc=dk&dlc=en&tool=softwareCategory&sw_lang=6&product=467757&lang=en&os=228

Fra : Jan Andersen

Dato : 25-09-06 09:36

Hejsa..

Jo den har jeg kiget på men der mangler jo det vigtigeste..sata drivere

Med venlig hilsen
Jan

Fra : Henning

Dato : 25-09-06 10:05

On Mon, 25 Sep 2006 10:36:06 +0200, "Jan Andersen"
<jea@XFJERNXvip.cybercity.dk> wrote:

>Hejsa..
>
>Jo den har jeg kiget på men der mangler jo det vigtigeste..sata drivere

Er den ikke integreret i XP's egene drivere, så det ikke er nødvendigt
med andre?

Fra : Jan Andersen

Dato : 25-09-06 10:05

Hejsa.

Nej desværre ikke..XP PRo vil ikke kendes ved det

Med venlig hilsn

Jan

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 26-09-06 09:31

> Hejsa.
>
> Nej desværre ikke..XP PRo vil ikke kendes ved det

> [...]
Måske nogen af disse direkte fra Intel?
http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/filter_results.aspx?strTypes=all&ProductID=1809&OSFullName=Windows*+XP+Professional&lang=eng&strOSs=44&submit=Go%21

Fra : Jan Andersen

Dato : 03-10-06 12:27