Bin Laden død?
Fra : Sten Schou

Dato : 25-09-06 00:48

Iflg. den franske efterretningstjeneste skulle en vis Bin Laden være død.
Ikke af blyforgiftning, men af sygdom. Han skulle være afgået ved døden 23.
august.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,892413,00.html

Hilsen Sten

Fra : Pjensen73

Dato : 25-09-06 01:01

Den 25-09-2006, skrev Sten Schou:
> [...]
> Ikke af blyforgiftning, men af sygdom. Han skulle være afgået ved døden 23.

Den saudiarabiske regering afviser en fransk avisrapport om, at Osama
bin Laden skulle være død.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4948701.html

Fra : John

Dato : 25-09-06 01:06

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> Han skulle være afgået ved døden 23. august.

Han har sikkert været død i lang tid, har jo ikke vist sig i et
par år. Hans død er blot endnu ikke bekræftet.

Mvh John

Fra : @

Dato : 25-09-06 14:09

On Mon, 25 Sep 2006 02:06:05 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Han har sikkert været død i lang tid, har jo ikke vist sig i et
>par år. Hans død er blot endnu ikke bekræftet.

ja muhamedanere kan jo af gode grunde ikke gå ind for
hjernedødskriteriet

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-09-06 02:08

On Mon, 25 Sep 2006 01:48:26 +0200, Sten Schou skrev:

> [...]
> Ikke af blyforgiftning, men af sygdom. Han skulle være afgået ved døden 23.

Igen meldes Osama død. Senere vil han blive meldt levende. Så
død igen.

Osama er en vægtstang for aggression oa. Når man skal bruge en
anden forklaring (end den rigtige) til at angribe nogen, så
påkalder man Osama, der da også kan finde ud af både at
benægte og bekræfte, at han har gjort dette og hint - endnu en
smart detalje ved den figur.

Osama kan også bruges til at fortælle, at man ikke vil
angribe. I det tilfælde meldes manden død (og så har man ikke
dén grund til at angribe).

For nylig har både den tidligere og nuværende iranske
præsident været i Amerika og holdt taler og møder. Angrebet på
Libanon viste jo også, at det måske kunne ende med total
røvfuld at angribe Iran, så en diplomatisk "løsning" er at
foretrække.

Med Osams "død" beroliges de frygtsomme, der råber på krig for
at få tryghed (dræb alle de farlige, så bliver der fred).

Tjah, snart får vi måske at vide, at Ahmejinedad i
virkeligheden er en fin fyr, der vil være med til at finde en
løsning på problemerne i Afghanistan, Irak og Palæstina - Iran
sidder jo også med kort på hånden til samtlige konflikter.

Måske er nogen begyndt at opfatte Israel som Amerikas
achilleshæl, der hele tiden gør mere skade end gavn for
Amerika, og måske var snakken om islamofacisme og
sammenligningerne med Adolf og alt det der bare de sidste
desperate krampetrækninger fra Bush & NeoCons.

Bush har jo også fået bøjet i neon, at EU _ikke_ bakker op om
et angreb på Iran. Solana er i konstante "forhandlinger" (læs
- læggen sig imellem) med Iran. Selv tilfældet Blair snakker
nu om, at Hamas kan bruges som forhandlingspartner, når der er
sket en forbrødning mellem Hamas og præsident Abbas, og når
Blair siger noget, så er det fordi, nogen med magt har fortalt
ham, hvad der nu skal ske.

Alt i alt en rigtig trist udvikling for zionisterne - og
temmelig sikkert et udslag af katastrofen i Libanon (der især
var en katastrofe for utallige uskyldige libanesere). En
katastrofe der ser ud til at kunne koste zionisterne mere end
de kan udholde at tænke på.

Det leder mig til næste udspil. En endnu mere desperat
handling kan forventes fra zionistisk side. En bombning af
Iran i håb om, at kunne få Amerika med i angrebet, når Iran så
bomber tilbage - både fra selve Iran og fra Libanon via
Hizballah.

Men - og endnu et måske - zionisterne har muligvis allerede
fået at vide, at løbet er kørt, og de bliver nødt til at
acceptere det Arabiske Fredsinitiativ.

Av!

Men altså - Olmert har faktisk for nyligt været ude og rose
initiativet og Saudi Arabien.

Tjah - han kan jo også lige så godt gå med, hvis det er den
vej, vinden blæser. Israel ville alligevel ikke kunne klare
sig i en måned, hvis Amerika lukkede for pengekassen.

Hvis det her er bare nogenlunde rigtigt, så må Bush have bildt
sig ind, at han kan redde sit eftermæle ved at lave en fred og
en palæstinensisk stat i Palæstina.

Skulle sådan set ikke undre mig ... den mand har nada kontakt
med virkeligheden.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-09-06 11:32

Den Mon, 25 Sep 2006 01:48:26 +0200 sendte "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> følgende røgsignaler:

>Iflg. den franske efterretningstjeneste skulle en vis Bin Laden være død.
>Ikke af blyforgiftning, men af sygdom. Han skulle være afgået ved døden 23.
>august.

Han virker da i hvert fald død fra halsen og op...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?