ADSL-isenkram
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 22-06-01 12:52

Findes der nogle steder på nettet produktbeskrivelser over det isenkram de
forskellige udbydere leverer til deres ADSL-løsninger?

Fra : René Madsen

Dato : 22-06-01 13:05

"Morten Brynjolf" <mob@acnielsen.aim.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogle steder på nettet produktbeskrivelser over det isenkram de
> forskellige udbydere leverer til deres ADSL-løsninger?
Jeps,

Se bla. Cisco's hjemmeside på www.cisco.com under routere og dernest skal du
lede efter en 1401 og en 677, jeg er ikke helt sikker på om de også bruger
en router i 800 serien, skal lige undersøge det

--
Medv venlig hilsen
René Madsen --- rene@schultzconsult.dk

Fra : Michael Legart

Dato : 22-06-01 13:06

On Fri, 22 Jun 2001 14:04:44 +0200, René Madsen <schultz@schultz-c.dk> wrote:
> Se bla. Cisco's hjemmeside på www.cisco.com under routere og dernest skal du
> lede efter en 1401 og en 677, jeg er ikke helt sikker på om de også bruger
> en router i 800 serien, skal lige undersøge det

Hos Tiscali faar man en Cisco SOHO77 med 512/1024/2048 linier. Det er
en lille 827.

--
Michael
Arbejder for Tiscali, men taler for sig selv.

Fra : René Madsen

Dato : 22-06-01 13:09

"René Madsen" <schultz@schultz-c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lede efter en 1401 og en 677, jeg er ikke helt sikker på om de også bruger
> en router i 800 serien, skal lige undersøge det
Muligvis vil de bruge en 827 router, men er ikke helt sikker.