Shiva tilhængere vandalerer Ølstykke.
Fra : JensenDenmark

Dato : 24-09-06 20:56

På Stengårdsskolen, hvor min datter går, har nogle vandaler malet symboler
på deres tro med spraymaling. Symbolet ligner til forveksling en Nazi-tegn,
men benene peger den forkerte vej.

Heldigvis er der ikke så mange buddiske / Shiva tilhængere tilstede i
Ølstykke området, så PETs opgave bliver forholdsvis let.

Jeg vil blot håbe at forældrene får deres unger til at besinde sig inden at
erstatningsansvaret bliver for stort. Hvis jeg fandt ud af at det var min
unge, ville jeg sende ungen ud af landet med første fly til nærmeste WWASP
specialskole og på den måde vanskeliggøre politiefterforskningen.

Selvom ungen allerhøjst får et klem på øret af dommeren i byretten, så vil
ungen hænge på en gæld resten af livet, som reelt kun stiller ungen overfor
muligheden for at få livet overstået så hurtigt som muligt. Det så vi med
den stakkel, som blev trådt ned at musik/softwareindustriens advokater. Jeg
tror ikke at forsikringselskabernes advokater er mindre blodtørstige. De
skal også helst kunne vise resultater a la. "GRAFFITI = DØDEN".

Herfra skal derfor lyde en opfordring til pågældende forældre om at få
ungerne ud af byen. Jeg har noget religiøs litteratur, som jeg skal slå op
i, så jeg kan forklare datter om gamle indiske trosretninger.

Mvh
JensenDenmark