Lazer printer
Fra : Nielsen

Dato : 20-09-06 16:20

Hej I gruppen

Jeg skal have en ny lazer printer til sort-hvid print, jeg vil gerne
købe en der kan printe på begge sider. Når der skrives duplex
betyder det så at den kan printe på begge sider?
Har set på Brother i serien HL 5240-HL5250DN-HL5280DN
men der står både manuelt duplex og automatisk duplex.
Hvordan skal det lige forstås!
Men ellers er jeg åben for gode råd og forslag.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Ole Lykke Nielsen

Fra : Holst

Dato : 20-09-06 16:26

Nielsen wrote:

> Jeg skal have en ny lazer printer til sort-hvid print, jeg vil gerne
> købe en der kan printe på begge sider. Når der skrives duplex
> betyder det så at den kan printe på begge sider?

Ja.

> Har set på Brother i serien HL 5240-HL5250DN-HL5280DN
> men der står både manuelt duplex og automatisk duplex.
> Hvordan skal det lige forstås!

Tjah ... godt spørgsmål.

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 20-09-06 19:15

Nielsen wrote:
> Hej I gruppen
>
> Jeg skal have en ny lazer printer til sort-hvid print, jeg vil gerne
> købe en der kan printe på begge sider. Når der skrives duplex
> betyder det så at den kan printe på begge sider?

Jeps

> Har set på Brother i serien HL 5240-HL5250DN-HL5280DN
> men der står både manuelt duplex og automatisk duplex.
> Hvordan skal det lige forstås!

Normalt er manuelt duplex at printerdriveren understøtter duplex men du
skal selv stoppe papiret ind på hovedet efter første udskrivning.
Ved automatisk duplex trækker printeren selv papiret igennem to gange,
hvilket er den eneste rigtige måde at gøre det på.
Dvs. du skal gå efter DN-modellerne, som endda har indbygget
printerserver til at koble på et netværk.

Jeg kan i øvrigt anbefale Brothers laserprintere, kender et par stykker
der bruger dem helt uden problemer.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 21-09-06 15:16

Jesper Hartoft wrote:
[...]
> Jeg kan i øvrigt anbefale Brothers laserprintere, kender et par stykker
> der bruger dem helt uden problemer.

Jeg bruger selv en ældre Brother laser, og jeg har for nylig anbefalet
en bekendt at købe en nyere model, som hun er meget glad for.

Det er solid hardware, der kan tåle at blive brugt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org