Kabinet med god indretning?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-09-06 13:52

Nogen der har et bud på et midi kabinet med en god indretning? Med god
indretning tænker jeg på noget der ligner Mac, hvor der er forskellige
afdelinger i kabinettet, så man kan styre luften.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk

Fra : Thomas Thomsen

Dato : 20-09-06 15:44

Antec P180 er godt.
Strømforsygningen sidder for neden "for sig selv".
Dog skal du lige være sikker på om strømkablerne fra strømforsygning kan nå
dit Mboard.
Der er nogle strømforsygninger hvor den ikke er lang nok.

Jeg kan også anbefale P150 (bruger jeg selv).
Mere "traditionelt" kabinet.
Men rigtigt gode kølingsmuligheder + man får en fin strømforsygning med.

Kig på antec.com

/Thomas

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-09-06 18:03

"Thomas Thomsen" <*nospam*chip@fsclnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mere "traditionelt" kabinet.
> Men rigtigt gode kølingsmuligheder + man får en fin strømforsygning med.

Det ser mere fornuftigt ud end de typiske kabinetter - men det måtte dog
gerne være mere opdelt, Apple laver nogle geniale kabinetter:
http://www.apple.com/hardware/gallery/powermac/

Fra : Thomas Thomsen

Dato : 20-09-06 18:48

> Det ser mere fornuftigt ud end de typiske kabinetter - men det måtte dog
> gerne være mere opdelt, Apple laver nogle geniale kabinetter:
> http://www.apple.com/hardware/gallery/powermac/

Ja men så er det jo også nonstandard Mboard osv .. så kan man sagtens opdele
det
Der findes sikkert også nogle lign. setups i gamle HP og IBM maskiner.

Ellers skulle du måske kigge på BTX kabinetter.
(Det vil så kræve nyt bundkort)

/Thomas

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-09-06 21:09

"Thomas Thomsen" <*nospam*chip@fsclnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Ellers skulle du måske kigge på BTX kabinetter.
> (Det vil så kræve nyt bundkort)

Jeg vil beholde mit bundkort, så det må blive et "standard" kabinet jeg er
på jagt efter.

Fra : Søren Blom

Dato : 21-09-06 04:01

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev

> Jeg vil beholde mit bundkort, så det må blive et "standard" kabinet jeg er
> på jagt efter.

Har en maskine der er pakket ind i
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810968 et ret lækkert men
heller ikke helt billigt kabinet som desværre ikke lige kan købes hos SHG
for tiden, håber at det kommer igen.
Men det er et anbefalings værdigt kabinet som har en smart opbygning, så man
kan komme til drev og kort uden at skulle skille maskine mere eller mindre
helt af, for at skifte en enkel del i maskinen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 21-09-06 06:15

> [...]
> man kan komme til drev og kort uden at skulle skille maskine mere eller
> mindre helt af, for at skifte en enkel del i maskinen.

Fint kabinet, men det er helt åbent inden i - det er lige netop det, jeg
ikke vil have. Det skal være delt op, så man kan styre luften bedre i
kabinettet.