Core 2 Quad
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 18-09-06 11:14

Hej

Er der nogen, der ved, hvornår den kommer? Hvad prisen evt. ca.
bliver? Skal man vente på den eller bare gå efter Core 2 Duo?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-09-06 11:53

On 18 Sep 2006 03:13:49 -0700, "Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk>
wrote:

>Er der nogen, der ved, hvornår den kommer? Hvad prisen evt. ca.
>bliver? Skal man vente på den eller bare gå efter Core 2 Duo?

Du skal købe hvad du har brug for lige-her-og-nu. For uanset hvad du
end køber, er der om 3 måneder noget der er dobbelt så godt til den
halve pris

Fra : JK

Dato : 18-09-06 13:08

wrote:

>Hej
>
>Er der nogen, der ved, hvornår den kommer? Hvad prisen evt. ca.
>bliver? Skal man vente på den eller bare gå efter Core 2 Duo?

Det bliver antagelig inden Jul, både mht. cpu og bundkort til det.

I oktober kommer AMD med 65 nm cpu'er, - lidt uvist hvilke, men de
starter muligvis med de bærbare. Først i Q1 2007 forventes AMD at
komme med quad, såvidt jeg er orienteret.

Jeg ville nok vælge en core2 duo i dag. Den bruger ikke skrækkelig
meget strøm. Hvis man kun har en tråd kørende, så laver vel kun een
cpu noget !? så en hurtig single core er vel til mange bedre end en
langsom quad.

mvh

John

Fra : JK

Dato : 18-09-06 14:47

http://news.zdnet.com/2100-9584_22-6038148.html

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34433

Beg. af næste år for Intel og Q2 for AMD.

Priser, who knows ?

mvh

John