Formatering af flash drive
Fra : Dan Andersen

Dato : 16-09-06 21:28

jeg har en mindre 64Mb Flash drive med et password beskyttet indhold via et
program på flash pennen. Desværre lader programmet mig ikke ind til
indholdet uanset hvilet password jeg giver det.
Eneste mulighed er derfor at formatere, men her støder jeg på problemet med
at USB pennen er "skrivebeskyttet"

Hvorledes kommer jeg uden om denne skrivebeskyttelse så jeg kan formatere??

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : ----OR----

Dato : 16-09-06 21:52

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at USB pennen er "skrivebeskyttet"
>
> Hvorledes kommer jeg uden om denne skrivebeskyttelse så jeg kan

Du kan ihvertfald bruge HP utility, der også kan gøre den bootable:
http://h18000.www1.hp.com/support/files/serveroptions/us/download/23839.html

Fra : Dan Andersen

Dato : 16-09-06 22:42

Fra : ----OR----

Dato : 17-09-06 00:13

> [...]
Har du mon rørt ved den lille kontakt på pennen?

Fra : Dan Andersen

Dato : 17-09-06 14:22

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk