Vista driver til Audiotrak Prodigy 7.1 lt?
Fra : P Kaasing

Dato : 15-09-06 15:52

Hej

Er det lykkedes for nogen af jer herinde at finde en driver til MS Vista der
duer sammen med Audiotrak Prodigy 7.1LT?

Audiotraks support er desværre umulig at komme i dialog med, så måske der er
nogle alternativer?

Ellers finder Vista alt jeg har i maskinen.

/Poul

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 16-09-06 10:35

"P Kaasing" <kaasingæøå@æøåhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er nogle alternativer?
>
> Ellers finder Vista alt jeg har i maskinen.

Har de ikke en beta-driver på deres hjemmeside? Da Vista jo stadig er beta,
er det
ikke sikkert alle har udviklet kompatible drivere til Vista.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : P Kaasing

Dato : 16-09-06 19:00

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> Har de ikke en beta-driver på deres hjemmeside? Da Vista jo stadig er
> beta, er det
> ikke sikkert alle har udviklet kompatible drivere til Vista.

Desværre er Audiotrak ikke ligefrem kendte for deres hurtige udvikling af
drivere.

/Poul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-09-06 19:23

P Kaasing skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Desværre er Audiotrak ikke ligefrem kendte for deres hurtige
> udvikling af drivere.

Vista er jo heller ikke helt færdig - men stadig en beta, så jeg
vil tro at driverne kommer, når Vista er helt færdig til salg i
forretningerne - man kunne godt forestille sig, at nogle ikke
gider udgive drivere til et "ikke helt færdigt" operativsystem.

I øvrigt synes jeg ikke at Vista kører så godt som XP endnu - men
det kommer helt sikkert, når den er helt færdigudviklet - sådan
var det også med XP i sin tid, der kørte beta'erne heller ikke
perfekt, men den færdige version var OK.

Så jeg har slettet Vista betaerne og RC1 igen og kører XP igen
indtil Vista er helt færdig.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-09-06 15:05

"P Kaasing" <kaasingæøå@æøåhotmail.com> wrote in message

> "Rasmus Bertelsen" <rasbert@nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre er Audiotrak ikke ligefrem kendte for deres hurtige udvikling af
> drivere.

Det lyder noget ala det samme med Teratec.. Da XP i sin tid var i beta,
kendte terratec ikke noget til windows xp.. og da xp var færdigudviklet var
der stadigt ingen drivere til xp...

Fra : P Kaasing

Dato : 18-09-06 08:29

Nå, har det fået til at virke, de gamle XP drivere fungerer fint i Vista, så
nu kører det hele.

/Poul