Nyt skrivebord - ny mus?
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 15-09-06 08:16

Min MS Wireless Desktop Optical Mouse 2.0 (pyha) er ikke glad for mit nye
skrivebord.

Cursoren kører slet ikke så flot som før, måske fordi bordpladen er sort og
mere glat/ensartet end min gamle træbordplade.

Jeg er ikke interesseret i at anvende staveplade til musen, med mindre det
er uomgængeligt...

Hvilke mus er bedre på det givne underlag?

Meget gerne trådløse, og helst til begge eller venstre hånd.

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : BJ Denmark

Dato : 15-09-06 10:08

nilfri (4000) wrote:
> Cursoren kører slet ikke så flot som før, måske fordi bordpladen er
> sort og mere glat/ensartet end min gamle træbordplade.

Jeg har læst at optiske mus bedst kan lide lyse underlag. Jeg har ikke hørt
om, at et glat eller nubret underlagt skulle gøre forskel.

Jeg ved ikke, om de nyere laser-mus har præferance til underlag.

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : René O. Nielsen \(36~

Dato : 15-09-06 21:19

Det ved jeg heller ikke