com kabel til bærbar
Fra : garfieldpbj@mail-onl~

Dato : 14-09-06 20:30

hej..

har et com kabel til en ti89 lommeregner som jeg gerne vil have
forbundet til min bærbare.. en del 640 - kan man det på en eller
anden smart måde?

/peter

Fra : Holst

Dato : 14-09-06 21:32

garfieldpbj@mail-online.dk wrote:

> har et com kabel til en ti89 lommeregner som jeg gerne vil have
> forbundet til min bærbare.. en del 640 - kan man det på en eller
> anden smart måde?

Hvis der ikke er et passende stik bag på din computer, kan du sikkert
klare det med en eller anden USB-konverter. Om du så kan få softwaren
til at virke gennem den, er så uvist.

Fra : Holst

Dato : 14-09-06 21:35

Holst wrote:

> Hvis der ikke er et passende stik bag på din computer, kan du sikkert
> klare det med en eller anden USB-konverter. Om du så kan få softwaren
> til at virke gennem den, er så uvist.

Måske er det nemmest bare at købe et nyt kabel. Lidt hurtig googling
bringer i hvert fald følgende link for dagen:

<http://education.ti.com/educationportal/sites/US/productDetail/us_usb.html>