Valg af ny pc
Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 11-09-06 20:06

Hejsa

Min pc er efterhånden ved at være over 3 år gammel og det kribler
lidt for at få en ny. Den gamle er begyndt at sige mystiske lyde, men
kører allers ok.

Men jeg ANER ikke en dyt om hvad der er "in" idag. Mit nuværende
system er baseret på et AsRock bundkort og P4 2,6 ghz CPU (800FSB) -
dertil 1 gb ram. Den kostede i sin tid omkrong 6000,-
Hvis man vil have noget i samme prisklasse men med flere muskler, hvad
skal jeg så kigge efter?

Den gamle er fra prc-data som jeg har været godt tilfreds med.

hvordan er kampen mellem intel og amd idag?
Krav:
Masser af diskplads, men ingen særlige krav til grafik

vh Henrik

Fra : Simon Hughes

Dato : 14-09-06 22:12

Hej...

Hvis du kun leder efter mere plads, kan du vel købe en ekstern harddisk på
www.edbpriser.dk.

Den PC du har nu er fin nok til en masse ting stadigvæk!