udvidelseskort til ekstra CD-Rom og harddi~
Fra : thomashygum@gmail.co~

Dato : 09-09-06 16:49

Hvad skal jeg købe for at udvide min stationære pc med ekstra cd-rom
og harddisk? Alle mine IDE porte er optaget. Det må være et eller
andet indstikskort?

Fra : Mogens

Dato : 09-09-06 17:41

On 9 Sep 2006 08:48:47 -0700, thomashygum@gmail.com wrote:

>Hvad skal jeg købe for at udvide min stationære pc med ekstra cd-rom
>og harddisk? Alle mine IDE porte er optaget. Det må være et eller
>andet indstikskort?

Du skal bruge en ekstra controller. F.eks. denne :
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=330148
Så har du plads til 4 drev mere

mvh Mogens

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-09-06 18:25

thomashygum@gmail.com skrev:

> Hvad skal jeg købe for at udvide min stationære pc med ekstra cd-rom
> og harddisk? Alle mine IDE porte er optaget. Det må være et eller
> andet indstikskort?

Du kan jo udvide med USB alt efter, hvilke behov du har.

Claus