hvilket satakabel ?
Fra : not@home.se

Dato : 08-09-06 21:54

hej jeg har et msi bundkort med agp grafikkort og en p4 sokkel 478 cpu
jeg vil godt skifte min harddisk ud med denne
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=195583 som er en
seagate 250gb 300mb,s 16mb buffer men jeg har aldrig haft en sata disk
før både bundkort og strømforsyning kan , men hvilket kabel skal jeg
købe som kan gå fra bundkort til harddisk ? kan nogen sende et link
til noget jeg kan bruge ?

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-09-06 22:33

Eks http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800217

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Thomas Hansen

Dato : 09-09-06 07:30

<not@home.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> før både bundkort og strømforsyning kan , men hvilket kabel skal jeg
> købe som kan gå fra bundkort til harddisk ? kan nogen sende et link

var der ikke nogle kabler med til dit bundkort?? jeg har altil fået både ide
og sata kabler med når jeg har købt nyt bundkort men ellers søg på sata
kabler så finder su sikkert noget

mvh thomas

Fra : Nicolai

Dato : 09-09-06 09:22

"Thomas Hansen" <julle@hello.com> skrev i en meddelelse

> var der ikke nogle kabler med til dit bundkort?? jeg har altil fået både
> ide og sata kabler med når jeg har købt nyt bundkort men ellers søg på
> sata kabler så finder su sikkert noget

Jeg synes at kunne huske, at der til de første bundkort med SATA ikke fulgte
kabel med. Men det nye jeg har, fulgte der 6 med.

> mvh thomas

Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 09-09-06 09:24

<not@home.se> skrev i en meddelelse

> købe som kan gå fra bundkort til harddisk ? kan nogen sende et link
> til noget jeg kan bruge ?

Hvor i landet bor du? Hvis i Aalborg, så har jeg et spritnyt du gerne må få
for en 2 ltr's harboe sodavand.

Nicolai

Fra : not@home.se

Dato : 09-09-06 10:22

On Sat, 9 Sep 2006 10:23:31 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

><not@home.se> skrev i en meddelelse

>Hvor i landet bor du? Hvis i Aalborg, så har jeg et spritnyt du gerne må få
>for en 2 ltr's harboe sodavand.
>
>Nicolai

"desværre" bor jeg i kbh men ellers tak for tilbudet til ham den
anden, det kan godt være at der har fulgt sådan et kabel med til
bundkortet men jeg købte det brugt så jeg har ikke fået det med
desværre.