Printer IP4000
Fra : Kim

Dato : 08-09-06 10:50

Har ovenstående printer og er på jagt efter en der bruger samme
printpatroner. Desværre kan jeg se at de nyere moddeller bruger en anden
type (øv).

Nogen der ved om der kan købes en Canon printer der bruger samme patroner
som IP4000.

Kim

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-09-06 13:25

Kim skrev:
> Har ovenstående printer og er på jagt efter en der bruger samme
> printpatroner. Desværre kan jeg se at de nyere moddeller bruger en anden
> type (øv).

ja

> Nogen der ved om der kan købes en Canon printer der bruger samme patroner
> som IP4000.

Hvis det skal være i samme klasse, så finder du nok ingen nye. Alle de
nye IPx200 bruger chip patroner.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Lars & Jane

Dato : 08-09-06 16:35

"Bjarke Ravn-Jonsen" <news@mandril.invalid> skrev i en meddelelse

> ja

> Hvis det skal være i samme klasse, så finder du nok ingen nye. Alle de nye
> IPx200 bruger chip patroner.

Hvad er der galt med din 4000 siden du vil have en anden ?
Mvh Lars...

Fra : Kim

Dato : 08-09-06 21:07

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der galt med din 4000 siden du vil have en anden ?
> Mvh Lars...

Der er ikke noget galt, jeg er på jagt efter en printer mere.... og så er
det jo "smart" at der kun skal købes en slags patroner

Kim

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-09-06 22:08

Lars & Jane skrev:

> Hvad er der galt med din 4000 siden du vil have en anden ?

Den fejler ikke noget, og jeg er glad for at kunne bruge blækpatroner
til 9 kr stykket

Fra : Kim

Dato : 10-09-06 22:30

> Den fejler ikke noget, og jeg er glad for at kunne bruge blækpatroner til
> 9 kr stykket

Hvor køber du til den pris?

Kim

Fra : Max

Dato : 10-09-06 22:38

Hej Kim

> Hvor køber du til den pris?

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=27725224

Mvh Max

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 12-09-06 14:32

Max skrev:

> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=27725224

Faktisk
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=27732545 hvis vi skal gå i
detaljer. Kan iøvrigt kun anbefale sælger, venlig, hurtig og da jeg
havde problemer med en dyse, hjalp han også.