Lydkort symboler
Fra : Niels Jensen

Dato : 06-09-06 11:43

Hejsa, jeg har en Acer aspire t160, er der nogen der ved hvad de
forskellige symboler på lydkortet betyder, jeg er nemlig ikke helt
sikker på line in, og line out. Og så kunne det jo være rart at vide
hvad resten var til ud over mic. Der er jo i alt 6 stik

Mvh. Niels

Fra : Bjørn Thorup

Dato : 09-09-06 10:17

Niels Jensen skrev:
> [...]
> sikker på line in, og line out. Og så kunne det jo være rart at vide
> hvad resten var til ud over mic. Der er jo i alt 6 stik

Prøv at tjek manualen eller søg på nettet.- Find ud af hvilet lydkort
det er. Til mit lydkort fulgte der manual med på en CD(driver Cd´en)
Tjek måske der.

Men ellers er det jo sikkert til Surround Sound:
bag
front
sub
center