Antec kabinet Slk 3000B - Hjælp! please
Fra : BB - 8210

Dato : 06-09-06 08:38

Er der nogle som kan hjælpe mig? Jeg har købt et brugt kabintet type:
SLK3000B
Nu hvor jeg skal til at montere dvd drev og andet viser det sig at jeg ikke
kan skrue tingene fast - det ser ud som om der er en slags skinne system og
der var også et enkelt par skinner med men hvis jeg monterer dem på disken
så er der ikke plads til den i hullet?
Jeg har været inde på Antecs hjemmeside men der var en elendig dokumentation
som var ubrugelig. Kan nogen hjælpe?
Mvh. BB

Fra : Per Hansen

Dato : 06-09-06 11:03

BB - 8210 wrote this

> [...]
> Jeg har været inde på Antecs hjemmeside men der var en elendig
> dokumentation som var ubrugelig. Kan nogen hjælpe?

Der skulle have fulgt nogle adaptere med som skal skrues fast på
drevet som så kører i de skinner du ser i kabinettet.
Bruges mere og mere ved nyere kabinetter for at gøre det nemmere at eks
skifte sit drev hvis det går i stykker.
Men der er hjælp at hente, de fleste velsorterede computerforretninger
har dem som løsdele.

--
Per Hansen.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-09-06 08:53

"BB - 8210" <bbnospam@bnaamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har været inde på Antecs hjemmeside men der var en elendig
> dokumentation som var ubrugelig. Kan nogen hjælpe?

Det er lidt skidt at du har købt et brugt kabinet uden det udstyr der SKAL
følge med.

Sælger har helt sikkert glemt at afmontere de skruer og skinner han har haft
sit hardware mont. med.
Kontakt først sælger og spørg om har stadig har stumperne.

Jeg har kigget lidt efter dem på "nettet", uden resultat,
men et helt nyt kabinet koster ca. 360,- + porto, og det kommer det også til
at koste hvis du finder reservedelene et sted.

Så køb af et nyt, er mit bedste bud.

mvh
Bri@n

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-06 09:25

> [...]
> system og der var også et enkelt par skinner med men hvis jeg monterer dem
> på disken så er der ikke plads til den i hullet?

Fronten skal af. Den kan trækkes af ved at klemme på de mærker nederst på
siderne af fronten.

Der burde nu følge skinner med til alle drevpladserne. Det gjorde der, da
kabinettet var nyt

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 07-09-06 19:41

"BB - 8210"

> [...]
> system og der var også et enkelt par skinner med men hvis jeg monterer dem
> på disken så er der ikke plads til den i hullet?

http://mdjrm.free.fr/images/slk3.jpg

Af med fronten så kan du montere drevene.

/niels

Fra : BB - 8210

Dato : 07-09-06 19:48

Mange tak til alle som har skrevet - nu forstår jeg systemet og kan løse
problemet.
Internettet & nyhedsgrupper er sagen når man vil have noget at vide.
Mvh. BB