Ny maskine
Fra : Kell

Dato : 02-09-06 15:16

Jeg taler om harddiskrecording, nodebaserede sequencere og den slags.Jeg
vil op på så forholdsvis hurtig processor, fordi maskinen helst skal holde
i mange år.
Kell

Fra : Jeppe Høiby

> [...]
> vil op på så forholdsvis hurtig processor, fordi maskinen helst skal holde

OK, så vil jeg stadig mene, at mit forslag holder vand.

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>

Fra : Nicolai

Dato : 02-09-06 15:46

"Kell" <kell.larsen@(removethis)it.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg taler om harddiskrecording, nodebaserede sequencere og den slags.Jeg
> vil op på så forholdsvis hurtig processor, fordi maskinen helst skal holde
> i mange år.

Nu skriver du en lille Raptor. Jeg brugte også en 36 gb Raptor som
systemdisk, og den bliver altså hurtigt alt for lille, så minimum 74 gb er
at anbefale.

> Kell

Nicolai