Webcam og x64 support
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-08-06 19:11

Nogen som kan nævne nogle gode webcams hvor der findes driver til Windows
x64?

Har et Philips PCVC740K, og Philips supporterer ikke x64, så har jeg osse
et mere skod cam QuickCam Express, men næhhh Logitech laver heller ingen
driver til x64, ikke engang for deres nyere cams.

--
Bjarke Andersen

Fra : Johnny Wulff Anderse~

Dato : 31-08-06 21:22

Jeg har købt et Creative Webcam Live hos TDC og X64 Pro driver til det
findes på Creatives hjemmeside.
Det er ok - men det kan ikke zoome som mit gamle Creative NX Ultra - men den
er der og kommer der nok ikke en driver X64 til
Men på Creatives hjemmeside kan du se hvilke af deres cameraer, der er X64
driver til.