Hvilket tastatur skal jeg købe ??
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 15:43

Krav : Skal være godt til spil f.eks. BF2, Logitechs spil tastur var et fedt
valg men nej ikke noget for mig uden dansk tegnsæt. Vil have et med en vol.
knap da mine højttalere står for langt væk til jeg gider rulle derover og
skrue op og ned.

Har nu et logitech sæt MX æhh måske 3000, men som med mine forrige
tastaturer holder disse så kort tid inden knapperne bliver trælse.

Umiddelbart er jeg fristet af Logitechs De Novo serie ... men der er så
mange der har dårlige erfaringer med det pga. blue tooth går i dvale og
mister forbindelsen osv. ... Måske noget MS ?? eller ?

Ideer modtages gerne

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 31-08-06 16:00

"Janner" <Nemlija> wrote:

> Måske noget MS ??

Definitivt ikke MS - Det firma kan måske lave operativsystemer og
officepakker. Men mus og tastaturer du'r de bare ikke til.

Logitech er mit klare valg.

Jeg forstår ikke helt dine dårlige erfaringer. Det er vel ikke fordi du
hælder cola og chokolade ud over tastaturerne

<mlr>

Fra : Holst

Dato : 31-08-06 16:19

Michael Rasmussen wrote:

> Jeg forstår ikke helt dine dårlige erfaringer. Det er vel ikke fordi du
> hælder cola og chokolade ud over tastaturerne

Det skal det da også helst kunne klare.

Men det kan mit Logitech nu også.

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-06 15:00

--

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote in message

> Logitech er mit klare valg.
>
> Jeg forstår ikke helt dine dårlige erfaringer. Det er vel ikke fordi du
> hælder cola og chokolade ud over tastaturerne
>

> <mlr>

Nej Colaen var en engangs forestilling som jeg skammer mig over ...... men
derudover er det det 4. Logitech tastatur der må lade livet ... De holder
bare ikke til heftigt brug må jeg erkende.

/Jan

Fra : Martin Schou

Dato : 31-08-06 21:13

"Janner" <Nemlija> wrote in message
> [...]
> mange der har dårlige erfaringer med det pga. blue tooth går i dvale og
> mister forbindelsen osv. ... Måske noget MS ?? eller ?

Hvad med Logitech UltraX. Det har jeg haft i flere år. Men om det er godt
til hardcore gamere aner jeg ikke. Men almindeligt brug er det lækkert til
pga. de lave taster (ala. bærbares taster).
Og så er det billigt.
Mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-06 14:59

"Martin Schou" <ingen@spam.nu> wrote in message
> [...]

> til hardcore gamere aner jeg ikke. Men almindeligt brug er det lækkert til
> pga. de lave taster (ala. bærbares taster).

Men det mangler en ordentlig VOL knap ... ser umiddelbart lækkert ud, men
tror sgu ikek jeg er til de lave taster

/JAn