Bedre dualgrafikkort end Matrox G450 AGP
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 29-08-06 08:32

Hey...

Jeg har et Matrox g450 AGP kort (til den gamle AGP standard) som jeg ikke
formenner kører godt nok, dette giver sig udslag i at skærmen ikke kan følge
med opdateringen i Adobe audition (lydprogram), og derfor laver huller og
hakker i lyden jeg optager.

Jeg kan desideret se at skærmen hakker i opdateringen, og jeg tror det er
dette der skaber mit lydproblem.

Så derfor leder jeg efter et nyt skærmkort, der skal have dualudgang, være
AGP, til den type bundkort der er et par år gammelt.

Skærmenes stik er alm. 15 bens.

Nogle bud på hvad jeg skal gå efter ?

Mvh

Kim

Fra : Bjarne K.

Dato : 29-08-06 11:21

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Så derfor leder jeg efter et nyt skærmkort, der skal have dualudgang, være
> AGP, til den type bundkort der er et par år gammelt.

Uden at være ekspert på området eller kende Audition, vil jeg mene at du har
et andet problem. Måske er maskinen ikke hurtig nok, eller der er problemer
med en driver eller 2.

Matrox kortet er stadigt ok til 2d, vil jeg mene, men stort set alle nyere
AGP kort burde kunne matche det.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 29-08-06 11:51

> [...]
>
> Så derfor leder jeg efter et nyt skærmkort, der skal have dualudgang, være
> AGP, til den type bundkort der er et par år gammelt.

Hov, jeg glemte. Spørg ellers i dk.edb.hardware.grafikkort. Det er der
eksperterne er.

Bjarne K.