Den bedste TFT skærm
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-06 00:12

Hvad er den bedste 17" og 19" TFT pc-skærm på markedet i dag? Det er ikke en
superhurtig gamer skærm jeg efterlyser, men det bedste billede til dtp og
dvd-gengivelser.

Nogen bud?

MVH Peter

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-06 09:38

"Peter" <-> wrote in message
> Hvad er den bedste 17" og 19" TFT pc-skærm på markedet i dag? Det er ikke
> en superhurtig gamer skærm jeg efterlyser, men det bedste billede til dtp
> og dvd-gengivelser.

De to anvendelser stiller jo nærmest krav om to skærme. Den ene skal være
wide-format, den anden ej.
Men inden vi kan svare - er prisen en faktor?

mvh
///M

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-06 01:35

///M wrote:
> De to anvendelser stiller jo nærmest krav om to skærme. Den ene skal
> være wide-format, den anden ej.
> Men inden vi kan svare - er prisen en faktor?

Jeg rykker spørgsmålet over i skærm-gruppen.
Men nej, det skal ikke være en widescreen model, og prisen er ikke så
vigtig. Men måske findes en god 17" skærm til 3000 kr. eller skal man højere
op?

MVH Peter

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 29-08-06 10:27

Peter wrote:

> [...]
> Men nej, det skal ikke være en widescreen model, og prisen er ikke så
> vigtig. Men måske findes en god 17" skærm til 3000 kr. eller skal man

Vi har lige købt en Philips 170S til 1499,-
En god skærm til rimelige penge (synes vi )

/ls

Fra : Anders Pedersen

Dato : 28-08-06 09:45

Peter skrev:

> [...]
> superhurtig gamer skærm jeg efterlyser, men det bedste billede til dtp og

Gruppen til skærme er
dk.edb.hardwaare.skaerm

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-06 01:33