Kan Ultra TNT2 grafikkort køre i et Abit B~
Fra : Per Nielsen

Dato : 27-08-06 22:11

Tænkte mere på om grafikkortet kan klare 3,3V? Det skulle være et:

Creative Ultra TNT2 9938
Model CT5823

Stammer fra en Compaq:

Compaq pn 128601-001 spares pn 126724-001

Nogen der evt. hvor en brugbar manual kan downloades?

Fra : CK®

Dato : 28-08-06 12:55

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tænkte mere på om grafikkortet kan klare 3,3V? Det skulle være et:
>
> Creative Ultra TNT2 9938
> Model CT5823
> Nogen der evt. hvor en brugbar manual kan downloades?

Prøv denneher:
http://dk.europe.creative.com/support/downloads/download2.asp?MainCategory=6&manualID=695&Product=4843®ionID=3&Product_Name=3D+Blaster+RIVA+TNT+2+Ultra

eller den her:
http://dk.europe.creative.com/support/downloads/download2.asp?MainCategory=6&manualID=570&Product=4843®ionID=3&Product_Name=3D+Blaster+RIVA+TNT+2+Ultra

Det gælder for begge sider, at du skal trykke 'jeg accepterer' i bunden.
Håber det hjælper.

CK®

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-08-06 14:26

CK® wrote:
> Prøv denneher:
> [...]

Takker. Jeg kan ikke lige finde hvilken spænding grafikkortet kører ved.
Det er AGP2x, kørte det ikke stadig 1,5V, mens et Abit BH6 kører med
3,3V på AGP slottet? Så hvis jeg smider det i BH6 bundkortet, brænder
jeg TNT2 kortet af?

Fra : Dr. Phil

Dato : 28-08-06 15:30

> [...]
> på AGP slottet? Så hvis jeg smider det i BH6 bundkortet, brænder jeg TNT2

jeg mener nu at:
AGPx8 er 0,8v
AGPx4 er 1.5v
AGP1/2 er 3.3v

eller prøv at læse dette..

http://66.249.93.104/search?q=cache:PfJRJiNs3toJ:www.directron.com/15agpguide.html+agp+volt&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=2

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-08-06 17:08

Dr. Phil wrote:
> jeg mener nu at:
> [...]

Ups. Det er da vist også mig der er kommet til at bytte rundt på det
(rødme). Det kunne jo koste kortet livet. Jeg skal lige have nærlæst dit
link, takker.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-08-06 15:40

Per Nielsen wrote:

> [...]
> Det er AGP2x, kørte det ikke stadig 1,5V, mens et Abit BH6 kører med
> 3,3V på AGP slottet? Så hvis jeg smider det i BH6 bundkortet, brænder

Hvilket chipsset har det? Mener det bruger BX og så er der ingen ko på isen.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-08-06 17:10

Lasse Jensen wrote:
> Hvilket chipsset har det? Mener det bruger BX og så er der ingen ko
> på isen.

Det er BX, ja. Har kørt fint med et GeForce2 MX, men jeg skal lige have
nærlæst linket Dr. Phil gav.

Fra : CK®

Dato : 28-08-06 12:55