Lydløs PC'er ... ?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 24-08-06 16:53

Hejsa -

Såfremt man nu ønsker en lydløs PC'er, hvad skal man så købe / kigge efter ?

Jeg har for tiden et 800MHz VIA EPIA mini itx bundkort, som kører fanless.
Det er en genial PC'er, ingen støj overhovedet.

Der er dog ikke voldsomt meget "skrald" i den, og kunne måske godt tænke
mig noget der var lidt kraftigere.

Hvad gør jeg ?, hvad skal jeg kigge efter?

Fra : Masoch

Dato : 27-08-06 17:54

Du kan vel bare købe en nyere bærbar. Tror de fleste nyere laptops er
lydløse?

Men ellers så er der vel vandkøling -- og man kan også få noget
lydisolerende materiale, som kan limes fast inden i kabinettet så vidt jeg
ved.