canon printer 2 x sort?
Fra : tb

Dato : 23-08-06 17:52

Har lige modtaget en Pixma 5200. lækker printer. meeeeen øh : der er to
sorte patroner i ?!?! Hvorfor ? kan den opgraderes med en anden farve, eller
er det fordi.... tja, jeg kan shu ikke lige komme på hvad forklaringen
skulle være

Fra : Richard Thune

Dato : 23-08-06 18:32

"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sorte patroner i ?!?! Hvorfor ? kan den opgraderes med en anden farve,
> eller er det fordi.... tja, jeg kan shu ikke lige komme på hvad
Det er to forskellige slags blæk, den der bruges til rent sort er
pigmentbaseret.
RT