Nulstilling af USB-porte??
Fra : Prikke

Dato : 23-08-06 17:45

Hvordan "nulstiller" jeg mine USB-porte??

m.v.h.
Prikke

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-06 18:18

Prikke wrote:
> Hvordan "nulstiller" jeg mine USB-porte??

Med hvilket formål?

Det er nemlig ikke et udtryk jeg har hørt før... ;)

Zulu

Fra : Prikke

Dato : 23-08-06 18:45

Zulu skrev:

> Med hvilket formål?
>
> Det er nemlig ikke et udtryk jeg har hørt før... ;)
>
> Zulu

Jeg ved heller ikke om det er det rette udtryk, men min computer kan
ikke finde min Bluetooth tingest, som er monteret i en USB-port!! Selv
om jeg genstarter maskinen med Bluetoothén monteret, finder den ikke
"ny hardware".
m.v.h

Fra : Lasse Jensen

Dato : 23-08-06 19:08

Prikke wrote:

> [...]
> ikke finde min Bluetooth tingest, som er monteret i en USB-port!! Selv
> om jeg genstarter maskinen med Bluetoothén monteret, finder den ikke

Det får du nok bedre svar på i dk.edb.system.ms-windows, da det efter al
sandsynlighed ikke har noget med din hardware at gøre.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-08-06 08:18

Prikke skrev:

> [...]
> ikke finde min Bluetooth tingest, som er monteret i en USB-port!! Selv
> om jeg genstarter maskinen med Bluetoothén monteret, finder den ikke

Husk at bruge samme port, som enheden er installeret i. Bruger du andre
porte, så får den et andet ID, og nogle gange bliver dette ID ikke
opdateret. Det er altid en god ide at bruge den port, enheden er installeret
i.

Claus