DVB tv
Fra : Niels

Dato : 23-08-06 11:44

Hej
Kan man installere et DVB tv kort i sin bærbare og se tv overalt i kbh uden
antennestik ?

Hvilket DVB tv kort er egnet til dette ?

Fra : Martin Hughes

Dato : 23-08-06 20:25

"Niels" <niels@nillerrillen.dk> wrote in message
> [...]
> uden antennestik ?
>
> Hvilket DVB tv kort er egnet til dette ?

Hvad med et DVB-T USB Drive? Det er smart, Umiddelbart er de gode mærker
TerraTec og Hauppage
Da jeg selv søger noget lignende bare et PCI kort til stationær, så ved jeg
ikke alverden om den slags.

Mvh Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-08-06 05:27

"Niels" <niels@nillerrillen.dk> wrote in message
> Hej
> Kan man installere et DVB tv kort i sin bærbare og se tv overalt i kbh
> uden antennestik ?

Næppe, der er dårlig indendørs dækning i københavn
http://digi-tv.dk/Indhold_og_tilbud/stue_hovedstaden.asp

> Hvilket DVB tv kort er egnet til dette ?

Men ellers hvis der er god dækning kunne det fx være
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=197541 ser ud til at den har indbygget
antenne. Men forvent ikke noget, uden en gitter antenne på taget