Epson CX5400 - Ingen farver!
Fra : ArJo

Dato : 21-08-06 16:01

Hej Gruppe

Min "dyr-i-drift,men-glad-for" Epson CX5400 multiprinter kan ikke
længere udskrive farve mere efter patronskift. Udskiftede alle 4
patroner (sort,cyen,magenta,yellow) på en gang, men nu er det kun den
sorte der virker. Bruger kun originale Epson patroner.
Inden udskiftningen begyndte den at lave stribe i faverne og jeg tror
det er min egen skyld, da jeg i perioder ikke bruger printeren og
glemmer at lave et par vedligeholdelsesprint.

Anyhow, så har jeg læst på Google at slangen op til patronerne kan tætne
sig og så var der en beskrivelse af hvordan man skiller hele printeren
af for at kunne komme til slangen og skylle den igennem osv.

Er der nogen der har erfaringen med mit ovenstående problem som kan
komme med nogle tips?! Jeg er ikke meget for at skille skidtet af,da jeg
nok aldrig for den samlet så den virker igen
Har btw prøvet rensepatroner uden det hjalp.

ArJo

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0633-4, 18-08-2006
Tested on: 21-08-2006 17:00:52