USB -> parallel kabel
Fra : Benny Højvælde

Dato : 20-08-06 00:54

Hej

Jeg har en Dell bærbar og en farve lazer. Mit problem er at Dell'en kun har
USB stik og printeren kun alm. parallel printer indgang. OK jeg købte en
konverter.
Min bare røv. PC'en kan "se" både kabel og printeren; men den kan ikke
skrive ud.

Er der nogle der har brugt en sådan konverter med held.

Benny

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-06 01:08

On Sun, 20 Aug 2006 01:53:42 +0200, Benny Højvælde wrote:

> [...]
> konverter.
> Min bare røv. PC'en kan "se" både kabel og printeren; men den kan ikke

Prøv at stikke kablet op i r.... Hvis Dellen kan se både røven og kablet,
men der ikke kommer noget ud, vil du få et stort problem i løbet af et
døgns tid
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Hans

Dato : 20-08-06 01:22

Kurt Hansen wrote:

> Prøv at stikke kablet op i r.... Hvis Dellen kan se både røven og
> kablet, men der ikke kommer noget ud, vil du få et stort problem i
> løbet af et døgns tid

ROFL

Hans

Fra : Nick

Dato : 20-08-06 11:12

"Benny Højvælde" skrev i en meddelelse...
> [...]
> skrive ud.
> Er der nogle der har brugt en sådan konverter med held.

Vi har da solgt sådan nogle i kassevis på mit arbejde - og kunderne bruger
dem.

Du kan også smide printeren på en printserver. Måske din røv har bedre af
det?

/Nick