Musen køre træls på musemåtten
Fra : www.mamegames.dk

Dato : 19-08-06 02:02

Hej

Jeg har en rigtig go mus, den er bare begyndt at gå træls.
Kan man skifte de glideflader som er på musen ?

Hygsom
Leo

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-06 02:39

Du kunne jo prøve at rense den!

Nu skriver du jo ikke, om det er en optisk mus - eller en af dem med en
kugle indeni. Hvis det sidste er tilfældet, samler den støv og skidt op, som
sidder i kager på rullerne. Rens det af med lidt sæbevand - så kører den
igen.

Hilsen
Drus

Fra : Hagar

Dato : 19-08-06 03:50

"Drus" <drusATmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kugle indeni. Hvis det sidste er tilfældet, samler den støv og skidt op,
> som sidder i kager på rullerne. Rens det af med lidt sæbevand - så kører

Nu var det nok de der glidepuder der er under musen han havde i tankerne,
jeg har haft samme problem.

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 19-08-06 03:52

> [...]
> Hej
>
> Jeg har en rigtig go mus, den er bare begyndt at gå træls.
> Kan man skifte de glideflader som er på musen ?

Det kan du godt, man kan købe noget teflon eller noget i den stil man kan
klippe og klistre på. Er der en Logitech mx mus du har, så skulle Merlin
have nogle tilpassede glidepuder der er tilpasset denne serie.

Hagar

Fra : .Kody

Dato : 19-08-06 13:20

> [...]
> Hej
>
> Jeg har en rigtig go mus, den er bare begyndt at gå træls.
> Kan man skifte de glideflader som er på musen ?

prøv dem her, det virker fint for mig : http://www.hyperglide.dk/

..Kody

Fra : Hagar

Dato : 19-08-06 15:23

> prøv dem her, det virker fint for mig : http://www.hyperglide.dk/
>
> .Kody

Dem i Merlin er noget nær det samme, og skulle efter sigende koste en flad
20'er

Hagar