Harddisk til USB Player
Fra : MVJ

Dato : 17-08-06 18:43

Hej

Er der nogen der kan anbefalde en harddisk til denne
(http://www.emb.dk/category.452.article.1730) jeg har selv kigget på
(http://www.itbutikken.dk/i/91866/1.htm) men jeg ved ikke om den er den
rigtige størrelse. På forhånd tak

Vinther

Fra : Lars Mortensen

Dato : 17-08-06 20:44

Den har da harddisk iflg info på siden.

Fra : ///M

Dato : 17-08-06 21:33

"Lars Mortensen" <lars.mortensen@FJERNofir.dk> wrote in message
> Den har da harddisk iflg info på siden.

Nej det har den ikke:

"Bemærk - Leveres UDEN Harddisk - Du skal selv sætte en i."

mvh
///M

Fra : ///M

Dato : 17-08-06 20:48

"MVJ" <mvj@adslhome.nospam.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefalde en harddisk til denne
> [...]

Stop! Du skal kun have en 2,5" harddisk iflg. specs'ene. Du har kigget på en
3,5".
Fx.
A) http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=420496
eller
B) http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=420480

Men der står ikke i specs'ene om det skal være med SATA eller ATA interface.
Du må så vidt jeg kan se spørge leverandøren eller besøge producentens
hjemmeside.

PS. Skriv gerne om dine erfaringer med boksen når du har fået disk i. Det
ser da spændende ud omend det samlet bliver lidt dyrt efter min mening, men
små komponenter = store priser. Det kunne være gjort for det halve med en
3,5" disk.

mvh
///M

Fra : MVJ

Dato : 18-08-06 11:10

Tak. Interfacet er ATA. Er der en som har et forslag til en god 2,5 ATA
HD på 120 gb?

MVH
Vinther

Fra : Kim

Dato : 18-08-06 14:57

On Fri, 18 Aug 2006 12:09:35 +0200, MVJ <mvj@adslhome.nospam.dk> wrote:

>Er der en som har et forslag til en god 2,5 ATA HD på 120 gb?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : MVJ