10 meter dvi-kabel
Fra : not@home.se

Dato : 15-08-06 21:23

ved nogen hvor jeg kan købe sådan et kabel til mellem mit grafikkort
og min fladskærm ?

og ved nogen om det er for langt ? jeg har før hørt at det helst ikke
skulle være længere end 5 meter men kan det være rigtigt ? eller kan
jeg sætte noget forstærker eller ligende på i midten hvis det er ?

Fra : Nick

Dato : 15-08-06 22:08

<not@home.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle være længere end 5 meter men kan det være rigtigt ? eller kan
> jeg sætte noget forstærker eller ligende på i midten hvis det er ?

Vi har alt i den slags, kabler, boostere mv.

www.danbit.dk

/Nick

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-08-06 09:51

not@home.se wrote:
> [...]
>
> og ved nogen om det er for langt ? jeg har før hørt at det helst ikke
> skulle være længere end 5 meter men kan det være rigtigt ?

Officielt siger DVI standarden at 5 meter er maks, men med et godt
kabel kan man sagtens køre med meget længere kabeltræk. Jeg bruger
selv et 10 meter langt DVI kabel imellem min HTPC og projector. Mit er
købt her: http://www.av-connection.dk/?ProductNo=10-087

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann